صبح امروز

یازدهمین جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان برگزار شد/ ارائه گزارش درباره آثار آزادسازی حلب

کدخبر: 2079441

یازدهمین جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، امروز صبح با حضور اعضاء در ساختمان دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، یازدهمین جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، امروز صبح با حضور اعضاء در ساختمان دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد. در این جلسه نخست گزارش کارگروه فرهنگی این کمیسیون که طی جلساتی موضوع «کارکردها و تهدیدات فضای مجازی» را با حضور کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و معاونین وزارتخانه های ارتباطات و اطلاعات، مورد بررسی قرار داده‌اند، قرائت و آسیب‌های این فضا و راهکارهای مدیریت و مقابله با آن به استماع اعضاء رسید.

موضوع اصلاح آیین نامه داخلی کمیسیون، دستور دیگر کمیسیون بود که مقرر شد پس از بررسی بیشتر و کار کارشناسی از سوی اعضای کمیسیون، مواد پیشنهادی در جلسات آتی این کمیسیون به بحث گذاشته شود.

دستور بعدی کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، بررسی موضوع «امنیت داخلی و تحولات منطقه» بود که یکی از کارشناسان عالی رتبه سیاسی - امنیتی کشور با حضور در جلسه، طی گزارشی اوضاع منطقه و جایگاه جمهوری اسلامی به ویژه پس از آزاد سازی حلب را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد و در پایان در پاسخ به سؤالات چند تن از حاضرین، نکاتی را بیان داشت.

جلسه آینده کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری شانزدهم دی تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر: