فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

عامل قتل ۱۰ عضو خانواده شهرستان فهرج کرمان دستگیر شد

کدخبر: 2079876

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل ۱۰ عضو یک خانواده و مجروحیت پنج نفر دیگر در شهرستان "فهرج" کرمان در عملیات غافلگیرانه پلیس در شهرستان ایرانشهر خبرداد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات دقیق این خبر، اظهارداشت: در پی وقوع قتل 10 تن و مجروح شدن پنج نفر از اعضای یک خانواده و همسایگانشان در روستای "جهان آباد" شهرستان فهرج از توابع استان کرمان در روز پنجشنبه دوم دی ماه، کارآگاهان پلیس کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی، سرنخ هایی از فرار عامل این جنایت به استان سیستان و بلوچستان را به دست آوردند.

فرمانده استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و کرمان در نتیجه رصدهای مداوم اطلاعاتی، لحظاتی قبل این قاتل فراری را در فلکه "بسیج" شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند و قاتل به محض مشاهده پلیس با قمه به سمت آنها حمله ور شد.

وی تصریح کرد: این قاتل فراری با تنگ شدن عرصه بر خود، یک جوان 25 ساله را به منظور فرار از منطقه به گروگان گرفت که ماموران، وی را از ناحیه پا مورد هدف قرار دادند؛ بلافاصله متهم دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه نفر از اعضای خانواده قاتل نیز شب گذشته توسط پلیس استان دستگیر شدند، گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد، نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی ، نظم جامعه را به هم زنند.

گفتنی است این فرد شامگاه پنجشنبه دوم دی ماه در روستای "جهان آباد" شهرستان فهرج بعد از بروز اختلافات خانوادگی با خانواده همسرش به منزل آنها رفته و اعضا این خانواده و میهمانان آنان را به رگبار بست.

ارسال نظر: