سردار جزایری:

دفاع‌کنندگان از افراد و جریان فتنه ۸۸ در هر لباس و منصب در جرگه همان کودتاگران هستند

کدخبر: 2079878

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدام سران خائن فتنه ۸۸ مستوجب اشد مجازات است، تاکید کرد: کسانی که امروز از این افراد و جریان دفاع می‌کنند در هر لباس و منصبی که باشند در جرگه همان کودتاگران هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی با اشاره به ریشه‌های شکل‌گیری فتنه 88 و گفت: نظام سلطه از فردای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای مقابله با انقلاب به شیوه‌های متعددی متوسل شد که تحرکات کور تروریستی در اوایل انقلاب توسط منافقین، نا آرامی‌ها در مناطق قومی، کودتای نوژه و جنگ هشت ساله از نمونه‌های بارز مقابله سخت دشمن با انقلاب اسلامی است که همگی این روشها با تدابیر امام و مقام معظم رهبری و حضور هوشمندانه ملت دفع شد.

جزایری با بیان اینکه دشمن پس از ناکامی در پروژه‌های سخت علیه نظام اسلامی دریافته است که از طریق جنگ و اقدام مسلحانه نمی‌تواند به اهداف براندازانه خود برسد، گفت: استفاده از روش‌های براندازی نرم و جنگ هوشمند، گزینه‌های جدیدی است که آنها طی سالیان اخیر در دستور کار خود قرار داده‌اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یکی از سناریوهای تجربه شده طراحان کودتاهای رنگین، استفاده از رویدادهایی مثل انتخابات ریاست جمهوری است؛ افزود: دشمنان با همراهی برخی عوامل داخلی در سال 88 از انتخابات براق تحقق این نقشه شوم بهره‌برداری کردند.

وی با تأکید بر اینکه اعتماد عمومی همواره از مهمترین و اصلی‌ترین عوامل بقای حکومتها به شمار می‌آید، تصریح کرد: آنچه در فتنه 88 اتفاق افتاد، حمله به یکی از پایه‌های اقتدار نظام اسلامی یعنی اعتماد عمومی از طریق القای تقلب در انتخابات بود.

جزایری گفت: اسناد، مدارک، شواهد، اعترافات صریح دولتمردان آمریکا و انگلیس همگی حاکی از هماهنگی کامل جریان برانداز داخلی با طراحان خارجی کودتای ضد نظام است.

جزایری تداوم 8 ماهه فتنه را ناشی از ویژگی فتنه دانست که به دلیل غبارآلود بودن اوضاع، شناخت حق از باطل را برای عده‌ای دشوار می‌سازد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در کنار آن ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت در مواجهه با فتنه را مهمترین عامل باطل السحر دشمن عنوان کرد و گفت: حضور میلیونی و حماسی مردم در 9 دی غبارها را کنار زد و دشمن و عوامل داخلی فتنه را برای همیشه رسوا کرد.

جزایری در بخش دیگر این گفت‌وگو با بیان اینکه نهم دی مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری مردم ایران به عنوان شعار این حماسه ماندگار نامگذاری شده است، گفت: مراسم 9 دی امسال فرصت مناسبی است تا صاحب‌نظران و فعالان سیاسی اجتماعی با تبیین دشمنی‌های آمریکا در طول بیش از 3 دهه از عمر انقلاب اسلامی، چهره منفور این دولت استکباری را بیش از پیش نمایان کنند.

جزایری افزود: اقدام سران خائن فتنه 88 مستوجب اشد مجازات است و مسئولیت زیان‌هایی که بخاطر عمل کودتایی فتنه‌گران در ابعاد مادی و معنوی برای نظام و انقلاب پیش آمد، متوجه سران فتنه و دنباله‌روان و حامیان آنها است.

وی گفت: کسانی که امروز از این افراد و جریان دفاع می‌کنند در هر لباس و منصبی که باشند در جرگه همان کودتاگران هستند.

ارسال نظر: