نخستین جایزه ویژه مالی اسلامی رونمایی می شود

کدخبر: 2079904

صالح آبادی گفت که همایش جایزه ویژه مالی اسلامی به دو شخص حقیقی و حقوقی که در زمینه نشر دانش مالی – اسلامی تلاش بیشتری را به کار بسته اند اعطاء می شود و ادامه داد: همچنین کتاب نخستین همایش نیز منتشر شده که در روز همایش دوم رونمایی و عرضه خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رییس انجمن مالی اسلامی خبر داد که روز یکشنبه ۱۲ دی ماه، دومین همایش انجمن مالی اسلامی با حضور مدیران بازار سرمایه، نظام بانکی، بیمه و سیاست گذاران اقتصادی در دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

علی صالح آبادی گفت که این انجمن در حوزه بازار پول، بازار سرمایه، بازار بیمه و حسابداری و حسابرسی اسلامی فعال است و هدف اصلی آن را باید ترویج نظام مالی اسلامی در کشور دانست.

به گفته وی در 12 دی ماه سالجاری همایش یک روزه با موضوع نقش بازارهای مالی اسلامی در عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و افزود:همان گونه که مقام معظم رهبری سالجاری را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند؛ این رویکرد انتخاب شده و در محورهای نقش بازارهای سرمایه ، پول ، بیمه و سایر بخش های مرتبط در عملیاتی کردن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گفته صالح آبادی 34 مقاله در این مرحله دریافت کرده ایم و این مقالات توسط کمیته علمی بررسی شده و به داوران منتخب از سوی کمیته علمی ارائه شده است.

وی افزود که رویکرد اجرایی این انجمن نیز به آموزش ، پژوهش ، برگزاری همایش ها ، نشست ها و گرد همایی توجه داشته است و در سایت انجمن موضوعات مطرح شده را معرفی کرده و تلاش داریم تا آن را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه در این همایش جایزه ویژه مالی اسلامی به دو شخص حقیقی و حقوقی که در زمینه نشر دانش مالی - اسلامی تلاش بیشتری را به کار بسته اند اعطاء می شود، ادامه داد: همچنین کتاب نخستین همایش نیز منتشر شده که در روز همایش دوم رونمایی و عرضه خواهد شد.

به گفته وی انجمن مالی اسلامی در خصوص لایحه جدید نظام بانکی بررسی های بسیاری انجام داده و نتایج این بحث و بررسی ها در کنار نشست های تخصصی را به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کرده ایم.

ارسال نظر: