داوری امر بسیار مهم و قضاوت کار مشکلی است

اسدی: آموزش‌های مداوم مهم‌ترین عنصر پیشرفت داوران است

کدخبر: 2080054

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: علیرغم محدودیت‌ها و مشکلات برای توسعه فوتبال و فوتسال بانوان برنامه‌های مختلفی داریم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی - دبیرکل فدراسیون در ابتدا ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: بسیار خوشحالم که در کنار شما عزیزان هستیم و باعث افتخار من است که شاهد رشد و شکوفایی توسعه علم داوری در حوزه فوتبال برای بانوان هستم.

وی در ادامه بیان کرد: مهمترین عنصری که باعث می‌شود شما داوران پیشرفت کنید، این است که آموزش‌های مداوم و لازم را ببینید. قطعا فدراسیون هم برنامه های زیادی برای توسعه فوتبال و فوتسال بانوان در عرصه آموزش مربیگری و داوری دارد. معتقدم داوری رکن اصلی بازی فوتبال است و قضاوت کردن آن نیز به مراتب کار سختی است. دپارتمان داوری هر هفته بازی‌ها را آنالیز می‌کنند.

اسدی در ادامه گفت: امیدوارم بتوانیم مسئولیتی که بر گردن ما هست را به درستی انجام دهیم. تمام کسانی که در فوتبال اعم از مربی، داور و بازیکن فعالیت می کنند نیاز دارند که آموزش، تجربه و اعتماد به نفس به آنها داده شود و این عوامل باعث رشد می‌شود ضمن اینکه باید با هم هماهنگ شویم.

دبیرکل فدراسیون در پایان تاکید کرد: علیرغم محدودیت‌ها و مشکلاتی که در حوزه بانوان است، این فعالیت‌ها ادامه دارد. از رئیس دپارتمان داوری فدراسیون نیز می‌خواهم دوره های مختلف و بیشتری را در جهت توسعه داوری در بخش بانوان برگزار کند.

ارسال نظر: