سعید قاسمی در همایش "پایان فتنه، پایان فریب":

حصر سران فتنه VIP است/ کسانی که با فتنه برجام کشور را ۲۰ سال عقب انداختند باید محاکمه شوند

کدخبر: 2080090

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در فتنه برجام از نظر ما برای اینکه جریان انقلابی را ۲۰ سال به عقب انداختند بایستی محاکمه شوند و به خاطر داستان برجام هرچه دادگاه و قوه قضائیه حکم کرد بایستی با آن‌ها برخورد ش

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:‌ سعید قاسمی امشب در همایش "پایان فتنه، پایان فریب" که در فرهنگسرای انقلاب مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: آقایان بر این عقیده بودند که بایستی تغییر صورت گیرد و آقا صلاحیت لازم را ندارد و ما صلاحیت لازم داریم؛ در فتنه 88 جنگ احزابی بود که مجاهیدن خلق، شاهنشاهی، ولیعهد، ساواکی‌ها، بنی صدری‌ها، نهضت آزادی، خواننده‌ها، شکست خوردگان فتنه 78 پشت خاکریز بودند.

وی در مورد اقدامات سران فتنه خاطرنشان کرد: هیلاری کلینتون می‌گوید با ما مشورت کردند، اساتید فن انقلاب‌های مخملی به آن‌ها مشاوره داده‌اند و عربستان سعودی به آن‌ها وام داده است؛ افرادی که هشت ماه کف خیابان هستند و با مدل نرم و سخت برآن بودند که نظام را عوض کنند حکمشان اعدام است.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: قائل به مدل حصر کروبی و موسوی نیستیم چون تیم حفاظت از آن‌ها بسیار هزینه‌بر و VIP است.

وی با قرائت نامه امام خمینی(ره) به آیت‌الله منتظری بیان کرد: سخنی که ایشان به آیت‌الله منتظری نوشت از سر رنج بود؛ تاریخ اسلام پر از خیانت به اسلام است، هرکس که گفت من نوه‌ امام خمینی(ره) هستم نمی‌تواند میدان‌دار باشد، مگر خلافت وراثت است؟ ملاک جوانان در انتخابات باید مشخص شود.

قاسمی گفت: عده‌ای در مورد کنسرت در مشهد می‌گویند، اگر آیت‌الله علم‌الهدی را بزنید خط شکسته می‌شود، مادامی که بصیرت نباشد و تاریخ گذشته چند ساله را فرزندان نگوییم ضربه خواهیم خورد.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: در سیستم‌های رسمی نظام آموزشی بنا ندارند تجربیات، شکست و پیروزی را رسماً به فرزندان برای جلوگیری از تخلفات آینده انتقال دهد، در دانشگاه و مدرسه بنا ندارند روحیه انقلابی و تجربیات را پمپاژ کنند، از همین رو مطالب بایستی رو در رو به مخاطبین منتقل شود.

وی عنوان کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) اگر خواص و عوام باهوش به وظیفه خود عمل نکنند و در موقع مناسب پای کار نیایند همان می‌شود که در کربلا رخ داد، فتنه همیشه در کمین است و هرچه از خوردیم از خودی‌ها بوده است و مار 30 سال در آستین ما پرورش می‌یابد.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: جان کری به اوباما گفت با این که کاری که ما در فتنه برجام انجام دادیم، پیروزی‌ای حاصل کردیم که موفقیت با صد جنگ سخت هم محقق نمی‌شد، این روایت قرابت با جمله عمر و عاص دارد.

سردار قاسمی تصریح کرد: همه موظف هستند پرچم باشند تا تاریخ صحنه‌های تلخش دیگر تکرار نشود و صحنه‌های پیروزی‌ در نبرد با خوارج و منافقین جدید تکرار شود، فتنه‌گران کارشان تمام است ولی نمی‌گذاریم که دوباره به صحنه بازگردند و از حاشیه امن بیرون آیند.

وی اظهار داشت: در فتنه برجام از نظر ما برای اینکه جریان انقلابی را 20 سال به عقب انداختند بایستی محاکمه شوند و به خاطر داستان برجام هرچه دادگاه و قوه قضائیه حکم کرد بایستی با آن‌ها برخورد شود؛ بارها زنجیره انسانی در مقابل فردو و اراک تشکیل دادیم و گفتیم اگر می‌خواهید ما را بمباران کنید ما آماده‌ایم ولی نمی‌دانستیم خودی‌ها می‌توانند قلب فردو را بمباران کنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: خواسته امت حزب‌الله این است که به این افراد پتک دهند تا تا عمر دارند با پتک بر سیمان‌های قلب راکتور‌ها بزنند؛ وقتی خواص تکلیف خود را انجام ندهند و جبهه نگیرند اتفاقات فتنه 88 رخ می‌دهد، تا کنون فتنه‌گران به خباثت خود اعتراف نکردند و نظام در حق آن‌ها مسامحه کرده است، بایستی به این سوال پاسخ داده شود که چرا در جبهه خودی این روحیه حاکم است؟

ارسال نظر: