نمایندگان مجلس به تماشای "قهرمانان کوچک" نشستند

کدخبر: 2080189

فیلم سینمایی "قهرمانان کوچک" با موضوع تولید ملی در کمیسیون فرهنگی مجلس اکران شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین » فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» با موضوع حمایت از تولید داخلی است که به دلیل پرداختن به این مقوله ملی و همچنین نگاه ویژه به شعار انتخاب شده سال از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس قرار گرفت.

به همین دلیل روز گذشته در محل این کمیسیون در مجلس شورای اسلامی این فیلم با حضور تعدادی از عوامل فیلم و برخی از نمایندگان مجلس از جمله حجت الاسلام پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، حجت الاسلام سالک، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، فاطمه ذوالقدر دبیر کمیسیون و طیبه سیاوشی و محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی به اکران خصوصی در آمد.

پژمانفر پس از اکران این فیلم با ابراز خرسندی از ساخت چنین فیلم‌هایی و لزوم حمایت از چنین پروژه‌هایی گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که امروز در استقلال کشور اهمیت ویژه دارد بحث اقتصادی مقاومتی و توجه ویژه نسبت به حمایت از تولید ملی است.

وی با اشاره به اهمیت مخاطب قرار دادن کودکان در این فیلم گفت: در حال حاضر بحث فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در خرید کالای ایرانی در بزرگسالان هم اهمیت دارد چه برسد به نوجوانانی که آینده سازان این مملکت هستند و این مفهوم ارزشی است که در این فیلم به خوبی قابل مشاهده است اما نکته مثبت «قهرمانان کوچک» این است که این موضوع را به صورت شعاری به مخاطب القا نمی‌کند.

پس از آن عوامل فیلم توضیحاتی در رابطه با مراحل ساخت ارائه داده و همچنین درخواست ‌های خود را مطرح نمودند، اعضا کمیسیون نیز ضمن استقبال از ساخت چنین پروژه‌هایی با مفهوم ارزشی اعلام آمادگی کردند که از این گونه فیلم‌ها تا حد توان خود حمایت می‌کنند.

فیلم «قهرمانان کوچک» اولین اثر سینمایی است که به بررسی موضوعاتی همچون قاچاق کالا پرداخته و با ژانری کمدی- رزمی دغدغه حمایت از تولید داخلی را به تصویر خواهد کشید.

ارسال نظر: