یک منبع آگاه در سوریه در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» خبر داد:

"ابو جندل الکویتی" از مسئولان رده بالای داعش در غرب رقه از پای درآمد

کدخبر: 2080201

این منبع آگاه در سوریه با اشاره به بحران روانی سازمان رزم گروه‌‌های تروریستی ناشی از پیروزی حلب گفت: آثار این پیروزی تا جایی ادامه دارد که باعث شده علاوه بر حضور مسئولان رده بالای تکفیری‌ها در میدان نبرد خبرهایی مبنی بر مصالحه آن‌ها با دولت سوریه در منطقه "الصنمین" واقع در ریف جنوبی دمشق منتشر شود.

یک منبع آگاه در سوریه در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، خبر داد: ساعاتی قبل یکی از مسولین رده بالا و اصلی داعش به نام "ابو جندل الکویتی" در درگیری‌های شمال شهر طبقه در ریف غربی رقه توسط نیروهای دمکراتیک سوریه به هلاکت رسید.

وی در ادامه افزود: پیروزی ارتش و مقاومت در حلب باعث شکست و شوک روانی گسترده ای در میان سازمان رزم تکفیری ها شده است. آثار روانی پیروزی حلب تا جایی ادامه دارد که خبرهایی از مصالحه بین تروریست ها و دولت قانونی سوریه در شهر "الصنمین" واقع در ریف جنوبی دمشق به گوش می‌رسد.

این منبع آگاه با بیان اینکه متن اخبار واصله از این مناطق حاکی از آن است که 500 تن از عناصر مسلح مستقر در این منطقه که تحت فرماندهی گروه های تروریستی تکفیری قرار داشتند با تحویل سلاح ، خود را تسلیم نیروهای ارتش و مقاومت کردند تاکید کرد: در این بین اسامی تروریست‌های رده بالایی چون فرمانده و کادر گروه تروریستی "ابابیل" که از گروه‌های با سابقه در اقدامات تروریستی سوریه به شمار می‌رود‌ نیز به چشم می‌خورد.

ارسال نظر: