میثاق‌نامه ۴۹۷ تشکل دانشجویی خطاب به مقام معظم رهبری:

اجازه نمی‌دهیم اقدامات خائنانه چهره نورانی انقلاب را مکدر کند/ خود را مسئول پیگیری انواع مفاسد می‌دانیم

کدخبر: 2080351

۴۹۷ تشکل دانشجویی در میثاق‌نامه‌ای به مقام معظم رهبری اعلام کردند: خود را مسئول پیگیری مبارزه با انواع مفاسد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می‌دانیم و نخواهیم گذاشت این دست اقدامات خائنانه چهره نورانی انقلاب را مکدر کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، 497 تشکل دانشجویی در نامه‌ای با رهبری میثاق بستند.

در ابتدای این میثاق‌نامه خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آمده است: سخت است نوشتن کلماتی که قرار است شما آنها را بخوانید، اما شوق ابراز ارادت و اظهار مودت و آمادگی شهادت در راه شما که همان راه انبیا و ائمه و باقی­مانده­ شجره­ هدایت امت، حضرت صاحب الامر و الزمان(علیهم السلام و عجل الله فرجهم) است، بر این سختی غالب می‌شود.

در ادامه این نامه آمده است: رهبر دلها! این روزها یادآور شور و حماسه­ بزرگ دیگری است که درآن لطف خداوند بر جان و جسم فرزندان شما تجلی کرده و آنها را سربلند کرد. حماسه‌­ای که بار دیگر قدرت ایمانی مردم انقلابی را نمایان ساخت و خط بطلانی بر دسائس شوم روبه­ صفتان عالم کشید. رزمایش 9 دی، به حق فراخوانی بود به ملت بصیر و جان­ برکف ایران تا پایبندی و لبیک دیرینه خود به ندای ابراهیمی امام بزرگوار را به گوش جهانیان برسانند. ندایی که مخاطبانش همه­ حق­طلبان و مستضعفین عالمند و چه زیبا و عینی شده است طلیعه­ بیداری و تنبه امت اسلام به توحید کلمه و برائت از مشرکین.

در نامه تشکل‌های دانشجویی به رهبر انقلاب آمده است: رهبر عزیزتر از جان! این روزها که خاطره­ شیرین نهم دی را برایمان به ارمغان دارد، بهانه­‌ای خواستیم تا ضمن تبریک به محضرتان، یادآور شویم که جوانان این مرزوبوم با اقتدای به عباس­بن­علی(علیه السلام)، منتهای آمالشان را لبخند رضایت مولای خود می‌دانند و در پی کسب این حلاوت در جبهه­‌های فرهنگ، اقتصاد، علم و امنیت؛ لباس جهاد به تن کرده‌­اند.

در این نامه عنوان شده است: با اطمینان به وعده­ الهی، نصرت امام منتظر(عجل الله فرجه الشریف) و رهنمود توحیدی شما، آینده­ مسلمین را درخشان و دست­‌یافتنی می­‌بینیم و از شما تقاضای دعای خیر مستمر داریم چراکه حب دنیا لحظه­‌ای از کمین نمی­‌نشیند. حال با گذشت نزدیک به 4 دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، امروز جوانانی که دل در گرو آرمان‌های امام روح الله(ره) دارند به این باور رسیده‌اند که حل مشکلات جاری کشور و چالش‌های پیش روی نظام اسلامی و آغاز یک حرکت پرشتاب در راه پیشرفت و تعالی این مرز بوم در گرو مبارزه با نگاه غیر انقلابی و بازگشت به رویکردهای اصیل انقلاب اسلامی است.

تشکل‌های دانشجویی در این نامه آورده‌اند: امروز جریان جوان انقلابی کشور با تمسک به خداوند متعال و حفظ روحیه انقلابی خود، اعلام وجود می‌کند و در محضر خدای سبحان عهد میندد که تلاش خواهد کرد که همواره در مسیر تحقق آرمان‌های حضرت امام (ره) و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) گام بردارد و با توجه به شکل گیری جریان جدید در بدنه امت حزب الله بنام جریان جوان انقلابی، چارچوب‌های انقلاب اسلامی را معیارکار و قضاوت خود قرار دهد. در همین راستا لازم می‌دانیم نکات ذیل را مورد تاکید قرار دهیم.

در این نامه آمده است: جریان جوانان مومن و انقلابی تا پای جان از انقلاب اسلامی این یادگار ارزشمند حضرت روح الله دفاع خواهد کرد و در راه حفظ و تبیین اصول انقلاب اسلامی و مبارزه با خط تحریم امام امت و ارائه جمهوری اسلامی تقلبی با هیچ جریان، گروه، دسته و حزبی مماشات نخواهد کرد و نخواهد گذاشت آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل این حرکت مردمی دستخوش تغییر و تحریف توسط افراد و جریانات سیاسی بشود. به عنوان حافظان و وارثان انقلاب همواره نهال عدالتخواهی را در وجودمان آبیاری می‌کنیم و خود را مسئول پیگیری مبارزه با انواع مفاسد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می‌دانیم و نخواهیم گذاشت از این دست اقدامات خائنانه چهره نورانی انقلاب امام روح الله را مکدر کند.

تشکل‌های دانشجویی در این نامه اعلام کردند: آماده سازی زمینه تشکیل حکومت مهدوی از دیرباز آرمان جنبش دانشجویی بوده است، در همین راستا نگاهی بالاتر از مرزهای جغرافیایی به کشورهای اسلامی منطقه داشته و همچنین بر اساس اصل مسلم دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالمان و خونخواران هیچگاه دست از حمایت جبهه مقاومت نخواهد کشید و با برادران ایمانی خود خارج از مرزها مبارزه را تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تکفیری ادامه خواهد داد.

در این نامه آمده است: ما دانشجویان انقلابی هیچگاه نخواهیم گذاشت ابعاد جرائم و جنایات افرادی زمینه پیدایش فتنه‌های گوناگون داخلی در کشور را فراهم آورند و رای و نظر مردم را به سخره گرفتند، امنیت ایران اسلامی را به خطر انداخته و کشور را به لبه پرتگاه بردند قبل از اعلام توبه و برائت از اقدامات خود و پذیرش مسئولیت اقدامات خود حیات سیاسی مجدد پیدا کرده و وارد دانشگاه‌های کشور شوند.

در ادامه این نامه عنوان شده است: افسران جوان جنگ نرم هرگز جنایات و دشمنی‌های استکبار عظیم جهانی و نظام سلطه را فراموش نخواهند کرد و سر فصل استکبارستیزی هر روز بیش از روز قبل در مکتب فکری ما با تمام ملزوماتش پررنگ تر خواهد شد و جریان تازه نفس انقلابیون جوان سد محکمی در مقابل انواع نفوذهای سیاسی و فرهنگی و اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

تشکل‌های دانشجویی در این نامه آورده‌اند: تشکل‌های دانشجویی ارزشی و انقلابی خدمت به پیشرفت کشور عزیزمان ایران را امری واجب و ضروری تلقی کرده و در این راستا تمام تلاششان را در راستای رونق بخشیدن به تولید داخلی و شکوفا کردن ظرفیت‌های ملی به کار خواهند گرفت و تا فتح تمام قله‌های علمی از پای نخواهند نشست و به عنوان پرچمداران گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های کشور اجازه نخواهند داد هیچ شخص و گروه و جناحی مجامع علمی کشور را تبدیل به باشگاه‌های سیاسی کرده و از این جنبش پویا و سرزنده به نفع مقاصد خودش سوءاستفاده کند و در مسیر حرکت عظیم دانشجویان به سمت کمال و رشد انقلابی انحرافی ایجاد کند.

ارسال نظر: