سردار نقدی در همایش "فتنه ۸۸، ایران و آمریکا، تسلیم یا مقاومت":

مسئله ما با آمریکا مسئله بود و نبود است/ مسئله اصلی فتنه ۸۸ ایجاد خاورمیانه جدید بدون انقلاب اسلامی است

کدخبر: 2080360

معاون فرهنگی سپاه گفت: مسئله ما با آمریکا مسئله سیاست‌ها نیست بلکه مسئله بود و نبود است. از نظر آمریکایی‌ها انقلاب اسلامی نباید باشد اما انقلاب اسلامی در روند تبدیل شدن به قدرت جهانی است و راه‌های سلطه آمریکا را سد کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران صبح امروز در همایش "فتنه 88، ایران و آمریکا، تسلیم یا مقاومت" که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، ضمن گرامیداشت قیام مردمی 9 دی، تصریح کرد: 9 دی تجلی دست قدرت خدا بر روی زمین بود و نشان‌دهنده این است که اگر ملتی اتکا به خدا کند هیچ قدرتی توانایی رویارویی با آن را ندارد.

وی ادامه داد: 9 دی یکبار دیگر نشان داد که زور و قدرت ملت الهی ایران از زور همه ابرقدرت‌ها بیشتر است. در این فتنه همه قدرت‌ها پشت سر یک توطئه خطرناک و خیلی پیچیده آمدند اما در مقابل عظمت ملت ایران زمین خوردند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: برخی تصورات از فتنه 88 این است که این فتنه درگیری دو جناح سیاسی بوده است که البته همین هم به اندازه کافی زشت است. زیرا تلاش برای به دست آوردن قدرت ملی در مقابل قدرت‌های شیطانی زشت است.

نقدی اضافه کرد: این سوال پیش می‌آید که چرا کسانی که رئیس می‌شوند بعدا با نظام درمی‌افتند؟ جواب این است که اینها از همان اول از رحمت خدا دور می‌افتند. کسی که در میدان می‌آید و می‌گوید من بهتر از همه هستم از اول ثابت کرده که آخرش با نظام کارش به کجا می‌رسد.

وی در مورد اینکه مسئله اصلی فتنه 88 چه بوده است، بیان داشت: مسئله اصلی فتنه 88 این بود که باید خاورمیانه جدیدی ایجاد می‌شد که بدون انقلاب اسلامی باشد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: درست است که یک جوان ساده به نیروی انتظامی سنگ می‌زد اما باید آخر لشکر دشمن را نگاه کرد که بدون شک عقبه این لشکر آمریکا است.

وی با بیان اینکه در سریال معمای شاه تاریخ جلوی ما در حال تکرار شدن است، اظهار داشت: از همان روز اولی که نهضت امام آغاز شد، اعلامیه‌های امام علیه اسرائیل و آمریکا بود. بعد از جنگ شرارت‌هایی که در غرب و شرق اتفاق افتاد امام در مورد آن گفتند منافقین آمریکایی که بعدا همه چیز روشن شد.

وی در مورد نقش آمریکا در جنگ تحمیلی علیه ایران به وسیله صدام تصریح کرد: خود صدام وقتی به جمهوری اسلامی حمله کرد ظاهرش این بود که کشورش تحت تحریم آمریکا و بدون رابطه دیپلماتیک با آمریکا است اما امام روز 31 شهریور 59 دو بیان داشتند که در هر دو می‌فرمایند صدام آمریکایی، در بیانیه دوم می‌فرمایند که صدام به دستور آمریکا حمله کرد.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه اسناد بسیاری از مداخله آمریکا در جنگ پیدا شده است، گفت: در اواخر جنگ تنها کشوری که غیر از صدام که به صورت مستقیم با ایران جنگید آمریکا بود.

وی ادامه داد:‌ در فتنه 78 نیز به ظاهر عده‌ای به خاطر قانون مطبوعات به خیابان آمدند اما بعدا مشخص شد همان فردی که پیراهن قرمز به دست گرفته بود بعدها با جرج بوش در کاخ سفید دست می دهد لذا باید عمق لشکر دشمن را دید.

سردار نقدی در مورد فتنه 88 اظهار داشت:‌ فتنه 88 را راحت می‌توان تحلیل کرد و پیدا کردن عقبه دشمن راحت است. در همان زمان یکی از سران فتنه و گروهی از مطبوعاتی‌های طرفدارشان با جرج سوروس ملاقات داشتند. همچنین نفر دوم فتنه با پادشاه عربستان گفت‌وگو کرده بود و در مورد موسوی صحبت کردند و حتی از شاه بحرین و برخی شیخ‌نشین‌ها پول گرفتند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران در این باره اضافه کرد: بیانات سران غربی در حمایت از فتنه‌گران پشت تریبون رسمی‌شان موجود است. رئیس رژیم اطلاعات رژیم صهیونیستی گفته است موسوی و همسرش روح جدیدی به آزادی بخشیدند و تکرار می‌کنم انقلابی در ایران رخ خواهد داد. همچنین اوباما گفته بود موسوی منشأ الهام‌بخش آن دسته از هموطنان خود است که خواهان گشایش به سوی غرب هستند.

وی با تأکید بر اینکه در زمان فتنه 88 بی‌بی‌سی فارسی، VOA و فیسبوک فارسی را راه‌اندازی کردند، بیان داشت: هیچ چیزی در فتنه 88 پنهان نیست. ماجراهای بعد از فتنه نیز همان هدف را دنبال می‌کنند. مسئله ما با آمریکا مسئله سیاست‌ها نیست بلکه مسئله بود و نبود است. از نظر آمریکایی‌ها انقلاب اسلامی نباید باشد اما انقلاب اسلامی در روند تبدیل شدن به قدرت جهانی است و راه‌های سلطه آمریکا را سد کرده است.

سردار نقدی اظهار داشت: ماجرای سوریه این بود که قرار بود ایران اسلامی نباشد و داعش هم مرز با ایران شود. آمریکایی‌ها اگر با ما مذاکره می‌کنند،‌تحریم می‌کنند، تحریم را برمی‌دارند، چیزی را می‌فروشند هدف‌شان نابودی ما است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران تصریح کرد: آمریکا سیلی‌های زیادی از ملت ایران خورده است. امروز بیست هزار میلیارد دلار بدهی بی‌آبرویی در دنیا و لشکر و ارتش شکست خورده روی دست آمریکا است. این‌ها ضرباتی بود که جمهوری اسلامی به آنها زده است.

وی بیان داشت:‌ براه همان است که رهبری فرمودند. اگر مشکل دارید به سراغ اقتصاد مقاومتی بروید و از آن استفاده کنید. بعضی به عمد نمی‌خواهند اقتصاد مقاومتی کار شود تا مردم به گرفتاری بیفتند و تسلیم شوند. ما همان راهی را باید برویم که 9 دی نشان داد. یعنی همه پشت سر هم با وحدت پشت سر رهبری جلو بروند.

سردار نقدی گفت:‌ امروز هم در اقتصاد باید دست به زانوی خود بگیریم و بلند شویم و توان آن را هم داریم. امکانات کشور قابل احصاء نیست. همه چیز در کشور برای رسیدن به اقتصاد وجود دارد.

ارسال نظر: