عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

رسیدگی به وضعیت گورخواب‌ها وظیفه قوه مجریه است/ رئیس‌جمهور دست پیش را گرفته که پس نیفتد

کدخبر: 2080415

سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس‌جمهور با انتقاد از وضعیت گورخواب‌ها دست پیش را گرفته که پس نیفتد و این انتقادات در حالی است که مسئولیت رسیدگی به این مشکلات بر عهده قوه مجریه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درخصوص انتقاد از وضعیت افراد بی‌خانمانی که در گورستان‌ها به سر می‌برند، گفت: رئیس جمهور در واقع با این اظهارات دست پیش را می‌گیرد که پس نیفتد.

وی افزود: سخن درمانی و گفتار درمانی در کشور ما بسیار است و به حدی رسیده که برخی از مسئولین وظایف خود را فراموش کرده‌اند و مسئولیت‌هایی که فقانوناً دبر عهده دارند را فراموش کنند و لذا در مقام انتقاد هم قرار گرفتند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: قطعاً مسئولیت مشکلات بی خانمان‌ها و آسیب‌های این چنینی در سطح جامعه بر عهده قوه مجریه است. آقای روحانی وقتی 4 سال قبل در تبلیغات انتخاباتی خود کلید را به مردم نشان داد گفت که کلید حل مشکلات در دست من است.

سعیدی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور به حرف‌هایی که 4 سال قبل در تبلیغات انتخاباتی خود زده بیاندیشد و به خاطر بیاورد که کلید حل مشکلات دست وی است و اگر کلیدی را هم گل کرده صادقانه به مردم بگوید.

ارسال نظر: