حدادعادل در جمع خبرنگاران:

‌تلاش اصولگرایان معطوف به وحدت نظر و عمل است/ مردم ۹ دی ثابت کردند بسیار بهتر از خواص عالم سیاست را درک می‌کنند

کدخبر: 2080436

نماینده سابق مجلس در زمینه وضعیت اصولگرایان برای انتخابات آتی تصریح کرد: تمامی تلاش معطوف به وحدت نظر و عمل است و یکی از نمادهای این وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلابی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: غلامعلی حداد عادل عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش علوم عقلی و تمدن نوین اسلامی با اشاره به فرارسیدن 9 دی اظهار داشت: 9 دی واکنش مردم ایران در قبال یک توطئه خارجی بود که خصلتی خودجوش داشت؛ مردم در این روز داوطلبانه به میدان آمدند.

وی با اشاره به اینکه مردم در 9 دی اثبات کردند که بسیار بهتر از خواص عالم سیاست را درک می‌کنند بیان کرد: مردم با حضور در صحنه پرشور 9 دی، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و بسیاری از آسیب‌ها و خطرات را از کشور دور کردند.

حدادعادل با اشاره به اینکه حفظ استقلال و عزت کشور تحت هر شرایطی یک امر حیاتی است بیان کرد: تفاوتی ندارد در آمریکا کلینتون روی کار بیاید یا ترامپ و تحت هر شرایطی استقلال کشور دارای اولویت است

وی همچنین در زمینه وضعیت اصولگرایان برای انتخابات آتی تصریح کرد: تمامی تلاش معطوف به وحدت نظر و عمل است و یکی از نمادهای این وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلابی است.

ارسال نظر: