رئیس کمیسیون تلفیق مجلس:

مردم بصیرت دشمن‌شناسی خود را در ۹ دی نشان دادند

کدخبر: 2080517

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال سربلندی و عزت کشور ایران نیست و دانستن این امر که آمریکا دشمن کشورمان است نیاز به بصیرتی دارد که مردم آن را در نهم دی ماه سال ۸۸ نشان دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ششم توسعه، گفت: با اجرای برنامه ششم رونق اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد.

حاجی‌بابایی در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در مسجد جامع زاهدان اظهار کرد: نهم دی روز بصیرت، آگاهی و درک عمق مسائل اجتماعی، دینی و سیاسی در کشور است.

وی با بیان اینکه جاهلیت در صدر اسلام به معنای بی سوادی نبود، تصریح کرد: جاهلیت به این معناست که در صدر اسلام علم آنها به قدری نبوده که به انسان های آن دوره بصیرت دهد.

حاجی بابایی افزود: نتیجه تقوا بصیرت است؛ چرا که انسان با استفاده از بصیرتی که دارد در راه درست قدم بر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم در دوران 8 سال دفاع مقدس کنار یکدیگر برای حفظ کشور مبارزه کرده اند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با بصیرت و مشترکاتی که پیامبر، قرآن و رهبر انقلاب بود کنار یکدیگر برای حفظ کشور ایستاده بودند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال سربلندی و عزت کشور ایران نیست و دانستن این امر که امریکا دشمن کشورمان است نیاز به بصیرتی دارد که مردم آن را در نهم دی ماه سال 88 نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال شیعه و سنی کشی است عنوان کرد: در هیچ جای دنیا این موضوعات وجود ندارد اما با تفرقه افکنی های دشمن ما گاهی شاهد این موضوعات بوده ایم.

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی اذعان کرد: دشمنان ایران و آمریکا از حضور 40 میلیونی ایران پای صندوق های رای به وحشت افتاده بودند؛ چرا که بر این باور بودند ایران صاحب امنیت ملی و اقتصادی خواهد شد.

وی گفت: تحریم‌های اقتصادی علیه ایران نتیجه فتنه 88 است و اقتصاد کشور ما همچنان ضربه تحریم های سال 88 را تحمل می کند.

حاجی بابایی افزود: هر زمان ملت ایران به دفاع از کشور خود ایستادند دشمن شکست خورده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: