در حاشیه دیدار با جوانان نخبه خراسان رضوی؛

سلطانی‌فر: رویکرد ما در وزارتخانه ورزش و جوانان توجه یکسان به ورزش و جوانان است

کدخبر: 2080558

سلطانی‌فر گفت: جوانانی بودند که اعتقاد داشتند کمتر دیده شدند و توجه این وزارتخانه بیشتر معطوف حوزه ورزش بوده و از حوزه جوانان غافل شده اما چنین رویکردی در وزارتخانه ورزش و جوانان نیست و هر دو مقوله ورزش و جوانان به صورت یکسان توجه می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود سلطانی‌فر شب گذشته در حاشیه دیدار با جوانان نخبه خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان رضوی جایگاه ویژه‌ای در بحث نخبه‌پروری در میان نسل جوان دارد و جوانان این استان در همه این زمینه‌ها افتخارآفرین بوده و هستند و این موفقیت‌ها تنها در عرصه ورزش نبوده است.

وی با بیان اینکه رویکرد و اولویت اصلی در دوره جدید مدیریتی وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم توجه ویژه به حوزه جوانان است، افزود: جوانانی بودند که اعتقاد داشتند کمتر دیده شدند و توجه این وزارتخانه بیشتر معطوف حوزه ورزش بوده و از حوزه جوانان غافل شده اما چنین رویکردی در وزارتخانه ورزش و جوانان نیست و هر دو مقوله ورزش و جوانان به صورت یکسان توجه می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با زمان بازی افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: بازدید از این ورزشگاه را در برنامه کاری فردای خود خواهم داشت. من در جریان صحبت‌های تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان بازی افتتاحیه این استادیوم نیستم.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: در این ارتباط پس از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) جلسه‌ای را با حضور مسئولان مربوطه خواهیم داشت و درباره زمان آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: