بحرینی‌های خشمگین پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند

کدخبر: 2080597

مردم خشمگین بحرین با برگزاری تظاهراتی در منطقه «الدراز» واقع در غرب منامه، سفر یک هیئت صهیونیستی به بحرین را محکوم کرده و آن را ننگی برای دولت این کشور دانستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مردم بحرین دیشب در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم تظاهرات کرده و ضمن محکوم کردن سفر هیئت صهیونیستی به بحرین، آن را ننگ و عاری برای دولت بحرین و خیانت به اصول امت اسلامی و عربی و اراده ملت که مخالف با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، برشمردند.

تظاهرات‌کنندگان تصاویر قدس را در دست داشتند که بر روی آنها عبارت «عادی‌سازی روابط هرگز» و نیز تصویر آیت‌الله عیسی قاسم به همراه جمله معروف وی «عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی ذلت‌آور و تحقیر‌کننده‌ای است که پوزه امت را به خاک می‌مالد» قرار داده شده بود.

بنابر گزارش شبکه المنار، تظاهرات‌کنندگان بحرینی همچنین پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زده و شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را سر دادند و تأکید کردند که قضیه فلسطین، قضیه اصلی است و ملت بحرین ممکن نیست که از این قضیه سرنوشت‌ساز که مرتبط با وجود امت و مقدسات آن است، غافل شود.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات همچنین شعار می‌دانند که سفر هیئت صهیونیستی به بحرین بر اساس رویکردهای رسمی استبدادی به دور از اراده ملت صورت گرفته است.

ارسال نظر: