قدیری‌ابیانه:

سخنان روحانی درباره تبدیل کارتن‌خواب‌ها به گورخواب جای تأسف دارد/ از دولتی که صاحبان فیش‌های نجومی را ذخیره نظام می‌نامند انتظاری جز این نیست

کدخبر: 2080631

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ابراز تأسف رئیس‌جمهور بابت تبدیل کارتن‌خواب‌ها به گورخواب‌ها خود موجب تأسف است زیرا رئیس‌جمهور خود باید برای درمان این مشکل عمل می‌کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با فارس ،‌ با بیان اینکه یکی از دلایل اعتیاد ناامید، عدم خودباوری و عدم اعتماد به نفس است و باید برای آن چاره‌ای اندیشید، اظهار داشت: با تشدید وضعیت فعلی اقتصادی شاهد مشکلات بیشتری در این عرصه خواهیم بود و تنها مسیر حرکت به سوی بهبودی اوضاع که دولت نسبت به آن متأسفانه بی‌توجه بوده رفع بیکاری و مشکل معیشت مردم است.

وی در ادامه افزود: دولت تمام وقت و تلاش خود را در راه تحقق برجام صرف کرد آن هم بدون رعایت خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبری و آمریکایی که فرصت‌ها را از ایران گرفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت بیش از 500 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که عمده آن مربوط به این دولت است، تأکید کرد: با چنین وضعیت و سیاستی شاهد سقوط وضعیت معیشتی مردم بیش از پیش خواهیم بود.

قدیری‌ابیانه با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور درباره گورخواب‌ها گفت: ابراز تأسف رئیس‌جمهور بابت تبدیل کارتن‌خواب‌ها به گورخواب‌ها خود موجب تأسف است زیرا رئیس‌جمهور خود باید برای درمان این مشکل عمل می‌کرد، آقای روحانی یک رئیس‌جمهور است نه یک روزنامه نگار و با دیدن چنین وضعیتی باید گزارش آن را ارائه می‌کرد نه اینکه تأسف بخورد. چرا بیش از سه سال دولت فرصت سوزی کرده و به مسائل جامعه رسیدگی نکرده است.

وی اضافه کرد: اینکه رئیس‌جمهور باید این وضعیت را از رسانه‌ها مطلع شود، خود جای تأسف است. این همه دستگاه عریض و طویل دولتی در اختیار وی قرار دارند پس به چه کار وی می‌آیند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از دولتی که صاحبان فیش‌های نجومی را ذخیره نظام می‌نامند جز این انتظاری نیست.

ارسال نظر: