گواردیولا: برای شکست بهانه نمی‌آورم/ برای ناامیدی زود است

کدخبر: 2080865

سرمربی منچسترسیتی گفت: تازه نیم فصل دوم در آستانه شروع شدن است. ۵ ماه تا پایان فصل باقی مانده و برای ناامیدی زود است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، گل زودهنگام لیورپول را عامل شکست یک بر صفر تیمش در بازی حساس هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس دانست.

او در پایان بازی گفت: خوب شروع کردیم اما لیورپول با اولین حمله به گل رسید و در ادامه کار ما دشوار شد.سعی کردیم سرعت و ریتم خودمان را بازیابیم. ضدحملات حریف را کنترل کردیم اما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم. البته در نیمه دوم اوضاعمان کمی بهتر شد.هر 2 تیم موقعیت‌های خطرناک زیادی نداشتند.لالانا، فرمینو و مانه با سرعتشان خیلی ما را اذیت کردند.در 45 دقیقه دوم موقعیت‌های بیش‌تری نسبت به لیورپول خلق کردیم. در چنین بازی‌های پایاپایی، اتفاقات کوچک، نتیجه کلی را رقم می‌زند.

او خودش را اهل توجیه ندانست و ادامه داد: از آن دست مربیانی نیستم که برای شکست بهانه بیاورم. ما بعد از گل حریف خوب واکنش نشان دادیم و هیچ کدام از بازیکنانم از نشان دادن شخصیت بالای بازی خود دزیغ نکردند. لیورپول تیم بسیار خوبی است و بازی در آنفیلد هم همیشه دشواری‌های خاص خودش را دارد.اوضاع می‌توانست بهتر باشد اما من به کارم با عشق ادامه می‎دهم و از تلاش و تمرین بازیکنانم دلگرم می‌شوم. برای بازی بعدی دوباره تلاش خواهیم کرد.فقط به خودمان توجه داریم، نه نتایجی که رقبا کسب می‌کنند.تازه نیم فصل دوم در آستانه شروع شدن است. 5 ماه تا پایان فصل باقی مانده و برای ناامیدی زود است.قرار نیست در ژانویه پرونده لیگ بسته شود.ابتدا باید در بازی بعدی برنلی را ببریم و در ادامه با 2، 3 پیروزی ورق را به نفع خودمان برگردانیم.موظف به نشان دادن شخصیت بازی خودمان، جنگندگی تا حد توان و تلاش برای کسب پیروزی هستیم.

ارسال نظر: