به بهترین شیوه ممکن سال را به پایان بردیم

کلوپ: برای شکست منچسترسیتی واقعا خوب بودیم

کدخبر: 2080866

سرمربی لیورپول گفت: در مقابل تیمی با کیفیت منچسترسیتی فقط اگر خیلی خوب باشید، می‌توانید ۳ امتیاز را بگیرد و ما واقعا خوب بودیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پس از برتری یک بر صفر خانگی تیمش در جدال دشوار با منچسترسیتی از لیاقت قرمزها برای کسب 3 امتیاز این بازی حساس حرف زد.

او در این باره گفت: به بهترین شیوه ممکن سال را به پایان بردیم.بازی دشواری مقابل منچسترسیتی قدرتمند داشتیم.مقابل چنین تیمی باید می‌جنگیدیم چون اگر این کار را انجام نمی‌دادیم، منچسترسیتی بر ما مسلط می‌شد.اینکه من حمله چندان جدی از رقیب به یاد نمی‌آورم به معنای یک ستایش بزرگ از تیمم است.مشکل بزرگ لیورپول، مسلط نبودن بر جریان کار هنگام تملک بر فضا و توپ بود. چند موقعیت حوب داشتیم و یک گل زیبا زدیم. در ضدحملات هم خوب ظاهر شدیم، با این حال پاس‌هایمان را دیر، زود یا در وضعیت نامناسبی ارسال کردیم.

او در ادامه افزود: در نیمه اول چند مشکل داشتیم و در 45 دقیقه دوم دفاع خوبی ارائه کردیم؛ هر چند کماکان عدم تسلط هنگام تصاحب فضاها با ما بود. چند توپ خوب را هنگام حمله به دروازه حریف از دست دادیم که تصور می‌کنم به خاطر فشار و تلاش بالای بازیکنان تیم برای تصاحب توپ و رقم زدن حمله به نفع تیمشان بود.انتظار داشتیم برای پیروزی در این رقابت مجبور به تلاش زیاد شویم.در مقابل تیمی با کیفیت منچسترسیتی فقط اگر خیلی خوب باشید، می‌توانید 3 امتیاز را بگیرد و ما واقعا خوب بودیم.

ارسال نظر: