ارزیابی مقدماتی فدراسیون‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی از مهرماه آغاز شده است

سجادی: مراسم تجلیل از قهرمانان تا نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود

کدخبر: 2080870

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: در فاصله زمانی نیمه دوم بهمن تا نیمه دوم اسفند مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۳۹۴ و بازیهای المپیک و پارالمپیک را برگزار می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نصرالله سجادی معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل دومین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی در چهارشنبه این هفته گفت: این نشست با حضور حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک تشکیل می شود.

وی افزود: دستور جلسه ما ارائه گزارش درخصوص بازی های کشورهای اسلامی 2017 باکو آذربایجان و همینطور بازی های داخل سالن 2017 عشق آباد ترکمنستان است.

سجادی درباره ارزیابی نهایی فدراسیون هایی که قرار است در این بازی ها حضور پیدا کنند، اظهار داشت: تا روز چهارشنبه ارزیابی فدراسیون های شرکت کننده در این رقابت ها توسط دفتر برنامه ریزی و نظارت نهایی می شود و گزارش آن در ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی ارائه خواهد شد.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بعد از رقابت های کشورهای اسلامی و بازی های داخل سالن، در جلسه آینده ستاد مباحث مربوط به بازی های آسیایی و پارآسیایی اندونزی مطرح می شود.

سجادی گفت: البته ارزیابی مقدماتی فدراسیونها برای بازیهای آسیایی آینده از مهرماه امسال در معاونت قهرمانی آغاز شده است و مرتبا ارزیابی فنی فدراسیون و گزارش ناظران در جلسه ستاد عالی بازی ها به اطلاع وزیر محترم و مسئولان کمیته ملی المپیک خواهد رسید.

معاون وزارت ورزش و جوانان درباره زمان مراسم تجلیل از قهرمانان هم خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در فاصله زمانی نیمه دوم بهمن تا نیمه دوم اسفند مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1394 و بازیهای المپیک و پارالمپیک برگزار کنیم.

ارسال نظر: