صفارهرندی:

قدرت نظامی ایران مانع تعرض آمریکا به کشور شد نه مذاکرات

کدخبر: 2080978

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امنیت و قدرت نظامی کشور باعث شده آمریکا و هیچ کشور دیگری نتواند به خاک ایران تعرض کند، اینکه آقایان ادعا دارند مذاکرات باعث شده آمریکا و ایران وارد جنگ نشوند، صحیح نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمد حسین صفار هرندی پیش از ظهر امروز در دیدار با خواهران بسیجی استان مرکزی در کانون بسیج اراک با اشاره اینکه اگر قدرت نظامی کشور افزایش پیدا نکند، آمریکا از حمله به کشور هیچ هراسی نخواهد داشت، بیان کرد: کشور آمریکا و قدرت‌های بزرگ دنیا هم افزایش قدرت نظامی خود را قطع نکرده‌اند، این قدرت نظامی کشور و تقویت آن است که جلوی هر فکر شیطانی را از دشمنان می‌گیرد نه مذاکراتی که خودش هم به سرانجام نرسید.

وی اظهار کرد: در شکل‌گیری فتنه سال 88 استفاده از عناصر داخلی توسط دشمنان و بیگانگان با توجه به اینکه سالیان سال است که به دنبال براندازی و ضربه زدن به نظام هستند، مورد استفاده قرار گرفت، اما با بصیرت مردم ناکام ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمنان برای انجام توطئه به همکاری و استفاده از نیروهای ضد انقلاب و ضدنظام نیاز داشتند، افزود: این در حالی است که گروه‌های داخلی این بار طعمه بیگانگان شدند، زیرا گروه‌های معترض داخلی هرگز ضد انقلاب نبودند اگر این‌گونه بود در انتخابات حضور پیدا نمی‌کردند.

*بیگانگان از فرصت فتنه برای ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی استفاده کردند

صفار هرندی تصریح کرد: بیگانگان از این فرصت به منظور ضربه زدن به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند که می‌توان اعمال تحریم‌ها را ناشی از این اقدام دانست.

وی با اشاره به اینکه سیاسیون و سران فتنه در جریان سال 88 به گونه‌ای غرق شدند که شور این جریانات سبب از بین رفتن شعورشان شد، ادامه داد: این افراد در از دست دادن مشروعیت خود در نظام اشتباهات بزرگی کردند و تمامی فرصت‌های بازگشت را از دست دادند، این در حالی است که اگر نتایج انتخابات را به رسمیت می‌شناختند، می‌توانستند در انتخابات بعدی نتایج مثبتی را کسب کنند اما در حال حاضر این افراد اگر توبه هم کنند دیگر نمی‌توانند در سازوکارهای نظام وارد شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه فتنه یعنی سرمایه‌سوزی ملی به واسطه مداخله بیگانگان، خاطرنشان کرد: سران فتنه با توجه به جایگاهی که در نظام داشتند سرمایه ملی و مورد اعتماد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند اما دیگر نمی‌توانند با عملکردی که داشتند در نظام جایی داشته باشند.

*نتیجه فتنه تحریم‌های ظالمانه علیه کشور بود

وی گفت: نتیجه فتنه تحریم‌های ظالمانه علیه کشور بود و این افراد اجازه دادند افرادی روی کار بیایند که وقتی می‌خواهند با دنیای بیرون حرف بزنند فقط امتیاز بدهند بدون اینکه امتیازی را دریافت کنند.

صفار هرندی با اشاره به اینکه میرحسین موسوی و کروبی هرگز قصد براندازی نظام را نداشتند، زیرا در صورت براندازی نظام خود از اولین کسانی بودند که متضرر می‌شدند، افزود: این افراد با وارد شدن در این جریان به خط امام (ره)، مردم و شهدا تجاوز کردند.

وی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز فتنه در داخل و خارج باید بصیرت‌ها افزایش یابد و برنامه‌ریزی وجود داشته باشد، در داخل کشور مسئولیت‌ها باید به کسانی سپرده شود و افرادی در مدار اداره کشور قرار گیرند که به آرمان‌های انقلاب وفادار و تشنه قدرت نباشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نباید افرادی که صلاحیت انجام کارهای بزرگ را ندارند، سکانداری نظام را در دست بگیرند، افزود: افرادی که تحت تأثیر دشمن قرار می‌گیرند و اسیر بازی‌های بیگانگان می‌شوند هرگز نمی‌توانند به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند.

*باید قدرت دفاعی را ارتقا دهیم

صفار هرندی تصریح کرد: در زمینه جلوگیری از هر‌گونه احتمال درگیری باید قدرت دفاعی که موجب بیمه شدن مملکت و تأمین امنیت کشور شده را ارتقا دهیم، این در حالی است که برخی از افراد بر این باورند که کشور نیازی به افزایش قدرت نظامی ندارد، ما اگر قدرت دفاعی خود را تقویت نکنیم به طور یقین به سرنوشت قذافی و صدام دچار خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر قدرت نظامی افزایش پیدا نکند، آمریکا از حمله به کشور هیچ هراسی نخواهد داشت، همین امنیت و قدرت نظامی باعث شده که آمریکا و هیچ کشور دیگری نتواند به خاک ایران تعرض کند، برای آمریکا جنگ با ایران بسیار هزینه‌بر است اینکه آقایان ادعا دارند مذاکرات باعث شده آمریکا و ایران وارد جنگ نشوند، صحیح نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه این افراد باید بدانند پیوند و برقرار کردن ارتباط با آمریکا ما را بیمه نمی‌کند، گفت: آمریکا مشکل بزرگی که با ایران دارد نداشتن سفارتخانه در ایران است تا از طریق آمد و شد در این کشور بتواند فتنه‌های جدیدی را ایجاد کند.

*برای تقویت امنیت باید قدرت بازدارندگی تقویت شود

صفار هرندی با اشاره به اینکه به منظور تقویت امنیت باید قدرت بازدارندگی تقویت شود، ادامه داد: احترام به خون شهدا و بصیرت مردم در 9 دی ماه گویای همین مسئله است، البته مذاکره‌کنندگان این موارد را قبول ندارند.

وی یادآور شد: مذاکرات باعث از بین رفتن امتیازات زیادی برای کشور شده که در طول تاریخ هم نظیر آن اتفاق افتاده است، اینکه هنوز هم بعد از گذشتن سال‌های زیادی از جنگ وقتی استخوان شهیدی وارد کشور می‌شود مردم با شور و شوق حضور پیدا می‌کنند ارزشمند است این لذت‌ها را نباید با لبخندهای دیپلمات‌ها عوض کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز نیز رزمندگان شجاع کشور علاوه بر ایجاد امنیت در داخل به همسایگان و کشورهای دیگر راه مقاومت را می‌آموزند، خاطرنشان کرد: منظومه‌ای از جریان مقاومت از دریای مدیترانه تا دریای سرخ که نقطه کانون آن ایران محسوب می‌شود، شکل گرفته است.

صفار هرندی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در مقابل فتنه‌هایی که ممکن است در آینده باز هم در کشور ایجاد شود از تجربیات گذشته استفاده کنیم، زیرا خاستگاه فتنه دل‌های بیمار است که در کشور هنوز هم وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: ما باید با بصیرت، انسجام و استقامت راه فتنه را ببندیم و هرگز به دشمن اجازه ندهیم به کشور ضربه وارد کند.

ارسال نظر: