در آغاز سال جدید میلادی

حمله مسلحانه در برزیل ۱۱ کشته و ۳ زخمی بر جای گذاشت

کدخبر: 2081058

یک مرد مسلح با حمله به یک میهمانی خانوادگی در شهر کامپیناس برزیل، ۱۱ نفر از جمله همسر سابقش و یک پسر ۸ ساله را به قتل رساند و سپس با شلیک گلوله به سرش، به زندگی خود نیز پایان داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: اواخر روز شنبه یک مرد مسلح با حمله به یک میهمانی خانوادگی در سال جدید میلادی، در شهر کامپیناس برزیل پس از کشتن 11 نفر از جمله همسر سابقش و یک پسر 8 ساله، خودش را نیز با شلیک گلوله به سر کشته است.

پلیس سائوپائولو اعلام کرد: این فرد مهاجم سیدنی رامیس دی آروخو 46 ساله بوده و به خاطر جدایی از همسرش به شدت ناراحت و خشمگین بوده است.

3 نفر دیگر نیز بر اثر این تیراندازی به شدت زخمی و در بیمارستان بستری شده اند. 4 نفر دیگر نیز در این حادثه آسیبی ندیده اند.

یکی از همسایگان در این باره گفت: صدای تیراندازی را شنیدیم ولی در ابتدا تصور کردیم که این صدای آتش بازی است ، تا اینکه یکی از زخمی های این حادثه را مشاهده کردیم که در حال فرار از این خانه و درخواست کمک از مردم بود.

برزیل با نرخ بالای خشونت و جرم به خصوص علیه زنان روبرو است. مرگ و میر بر اثر درگیری های مسلحانه در برزیل بین نیروهای پلیس و باندهای تبهکار مساله ای عادی و معمولی است ولی تیراندازی های مرگبار به صورت جمعی، در این کشور کم سابقه و نادر است.

ارسال نظر: