با حضور وزیر دفاع

خط تولید "مهمات کالیبر کوچک" افتتاح شد + عکس

کدخبر: 2081092

خط تولید "مهمات کالیبر کوچک" با حضور وزیر دفاع افتتاح شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح "خط تولید مهمات کالیبر کوچک " در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار دهقان در آئین افتتاح این خط تولید طی سخنانی اظهار داشت: در راستای آمایش صنعتی صنایع دفاعی وزارت دفاع، به روزآوری خطوط تولیدی و افزایش ظرفیت تولیدات دفاعی، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از خط تولید مهمات کالیبر کوچک هستیم.

وی افزود: با افتتاح و بهربرداری از این خط تولیدی، ضمن تأمین کلیه نیازمندی های نیروهای مسلح به مهمات کالیبر کوچک، ظرفیت تولید این مهمات به دو برابر افزایش یافته و زمینه را برای صادرات آن نیز فراهم ساخته است.

وزیر دفاع با بیان اینکه فرآیند راه اندازی از خط تولید در کمتر از یک‌سال صورت گرفته است، تصریح کرد: مهمات تولیدی به لحاظ کیفیت با استانداردهای جهانی برابری می‌کند و امیدواریم مسیری را که آغاز کرده‌ایم با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

سردار دهقان در پایان از مدیران، متخصصان و کارکنان سازمان صنایع دفاع به ویژه گروه صنایع مهمات سازی که با همت بلند و عزمی راسخ در مسیر خودکفایی و افزایش اقتدار دفاعی گام بر می دارند قدردانی کرد.

ارسال نظر: