بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش به مناسبت ۹ دی

کدخبر: 2081265

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار همزمان با سالروز نهم دی‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، به مناسبت سالروز حماسه ی غرور آفرین نهم دی بیانیه ای از سوی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار صادر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

الْفِتْنَةُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتلِ (بقره /۲۱۷)

حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست... این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته ‌شود. حضرت امام خامنه ‌ای(مدظله ‌العالی)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان علیهم السلام است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می‌باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی بدیل در سه دهه گذشته به یادگار گذاشته است.

نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و خروش ملت ایران در دفاع از آل‌الله در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. در این روز مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند و به این جمله حضرت امام(ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد» معتقد و در عمل به آن پایبند هستند.

تاریخ ۳۸ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی نقش بر آب شد.

آری ۹ دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. ۹ دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتشان، نظامشان و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها اعلام می دارد. این جمعیت همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی در راستای اهداف انقلاب با بصیرت گام خواهد برداشت و همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود.

ارسال نظر: