راستگو در جلسه شورای شهر:

عدالت در طبقات محروم رعایت نمی‌شود/ سیاه‌نمایی برای رسانه‌های معاند رویه برخی نمایندگان شده است

کدخبر: 2081286

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور گفت: عدالت در طبقات محروم رعایت نمی‌شود که این مسئله باید مورد توجه بیشتر مسئولین قرار گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک دو میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی و حضرت مسیح (ع) به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با اعضای شورای شهر و مسئولین دیگر دستگاهها ی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: همدلی،همراهی و نظارت و تلاش مسئولین جهت رفع مشکلات مردم و برقراری عدالت در شهر از مهمترین تاکیدات ایشان در این جلسه بود که متاسفانه این مهم آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با تاکید براینکه همدلی اعضای شورای شهر باید در جهت رفع چالش های شهروندان وبه نفع آنها باشد افزود: متاسفانه تشویش اذهان عمومی، سیاه نمایی و ایجادخوراک خبری برای رسانه های معاند و غربی رویه ای برای برخی اعضای شورا شده و این درحالی است که نمایندگان مردم باید درجهت حذف و کاهش مشکلات مردم، مطالبه گری و حل مسئله کنند.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در ادامه به مسئله گورخوابی و کارتن خوابی به عنوان مصداق بارز آسیبهای اجتماعی و روبه افزایش درکشور اشاره کرد و گفت: اگر هدف رفع مشکلات مردم است این نمایندگان سعی و تلاش خود را در جهت رفع این مسائل ناهنجار به کار گیرند.

راستگو در ادامه نارضایتی مردم جنوب شهر تهران از وضعیت موجود را یاد آور شد و اظهار داشت: مردم جنوب شهر از عدم رعایت عدالت گلایه مندند چراکه به عقیده آنان آنچه در مناطق شمالی شهر ایجاد شده به هیچ عنوان در بخشهای جنوبی و محروم مورد توجه قرار نگرفته است.

وی شرایط نامناسب طبقات پایین دست جامعه را مرتبط با برنامه ریزی نامناسب دولت عنوان کرد و گفت: گزارش ها وبرسی های به عمل آمده بیانگر آنست این آسیبها بیشتر متوجه مهاجرین از روستاها به شهرها بوده و براین اساس اگر دولت شرایط بهتری را فراهم می کرد هیچگاه شاهد افزایش نرخ آسیبهای اجتماعی نبودیم .

ارسال نظر: