مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد؛

کاهش ۳۶ درصدی جرائم در مترو تهران

کدخبر: 2081477

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو از کاهش ۳۶ درصدی جرائم در مترو تهران خبر داد و گفت: ایمنی و امنیت مسافران از مهمترین مسؤلیت ها و دغدغه ما در مترو تهران است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد احمدی بافنده در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی در ایستگاه شهید بهشتی با بیان اینکه تلاش های نیروی انتظامی در سطح کشور قابل تقدیر و ستایش است گفت: احساس امنیت برای سیستم حمل و نقل عمومی پر ترددی چون مترو تهران بسیار پر اهمیت است و خدا را شاکریم که با همکاری بسیار مناسب تر و پلیس این امنیت تا حد زیادی محقق شده است.

فرمانده یگان انتظامی مترو نیز از همکاری شرکت بهره برداری مترو برای احداث دهمین ایستگاه انتظامی در مترو قدردانی کرد و گفت: مسئولان شهری برای احداث ایستگاه‌های مترو و تأمین آسایش مسافران زحمت زیادی می‌کشند و خوشبختانه امروز تمام شهروندان تهرانی با آرامش خاطر و با امنیت کامل وارد مترو می‌شوند.

سرهنگ علی راقی با اشاره به اینکه ایستگاه شهید بهشتی هسته اصلی ایستگاه‌های متروست افزود: ایستگاه انتظامی احداث شده در این ایستگاه به طور ۲۴ ساعته به مردم خدمات رسانی می‌کند.

وی از کاهش وقوع جرائم در مترو تهران خبر داد و گفت: میزان جرائم در مترو نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد کاهش داشته و این نشان از امنیت بالای شهر زیر زمینی دارد.

سرهنگ علی راقی افزود: امکانات و تجهیزات فنی مناسب مترو و گشت‌های نامحسوس پلیس باعث شده تا مترو تهران از معضلات کمتری نسبت به سطح شهر برخوردار باشد و حتی میزان سرقت‌های گزارش شده با توجه به وسعت و تعداد ایستگاه‌ها بسیار کم است.

کعبی فرد معاون امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو تهران نیز گفت: با افتتاح ایستگاه انتظامی شهید بهشتی تعداد این مراکز در مترو تهران به ۱۲ رسید.

وی افزود: به زودی شاهد افتتاح ایستگاهی انتظامی در ایستگاه شریعتی هم خواهیم بود.

ارسال نظر: