شنیده‌های «نسیم آنلاین» از اقدام غافلگیرکننده در سالگرد برجام؛

ایرباس‌های مرجوعی اسپانیا به تهران می‌آیند!

کدخبر: 2081538

قرار است این دو هواپیما به ایران داده شود . باید دید در نهایت این دو هواپیما مرجوعی می‎تواند دستان خالی حسن روحانی و یارانش را در روز اجرای برجام پر کند یا خیر؟

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: مدت زیادی تا روز 27 دی ماه یعنی سالروز اجرای برجام باقی نمانده و دولتمردان تقریبا دستانی خالی برای مواجه با افکار عمومی در این روز دارند.

تمدید تحریمهای داماتو، برطرف نشدن مشکلات بانکی و بازنگشتن پول فروش نفت به کشور انتقادات را از برجام در آستانه یکسالگی این توافق بین المللی بیشتر کرده است و حسن روحانی و یارانش که تمام تمرکز و توان خود را روی به نتیجه رسیدن آن گذاشته‌اند را با مشکل مواجه کرده است.

با این وجود برخی از شنیده‌های خبرنگار « نسیم آنلاین » حاکی از این است که دولت نمی‌خواهد سالگرد اجرای برجام را در سکوت و بی‌خبری به سرانجام برساند و دوست دارد اتفاق جدیدی را در 27 دی ماه رقم بزند. اما سناریویی که دولتمردان تدبیر و امید در سالروز اجرای برجام قصد پیاده سازی آن را دارد اختصاص به یکی از اتفاقات چند هفته اخیر در اقتصاد کشور دارد.

در هفته‌های اخیر شرکت فرانسوی ایرباس بعد از حدود یک سال رفت و آمد و تقلای مسئولان وزارت راه و شهرسازی حاضر شد برای فروش هواپیما به ایران با عباس آخوندی و مدیرانش قرارداد امضا کند.

شنیده‌های خبرنگار « نسیم آنلاین » حاکی از این است که شرکت ایرباس به دولتمردان یازدهم اعلام کرده که تا زمان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نمی‌تواند هواپیماهای مورد نظر ایران را بسازد و به کشورمان تحویل دهد، بنابراین قرار شده فعلا دو هواپیمای مرجوعی که قبلا اسپانیایی‌ها پس فرستاده بودند را به ایران تحویل دهند.

باید دید در نهایت این دو هواپیما مرجوعی می‎تواند دستان خالی حسن روحانی و یارانش را در روز اجرای برجام پر کند یا خیر؟

گفتنی است «نسیم آنلاین» اصراری بر درستی این خبر ندارد زیرا تاکنون خبری هم مبنی بر رد این شنیده ها به فضای رسانه ای کشور درز نکرده است.

ارسال نظر: