سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک گزارش داد

طلای زهرا نعمتی در بین ۳ عملکرد برتر تیراندازی با کمان پارالمپیک

کدخبر: 2081622

درخشش بانوی تیراندازی با کمان کشورمان در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در بین بهترین عملکرد ورزشکاران معلول این رشته قرار گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در گزارشی به معرفی بهترین عملکرد ورزشکاران تیراندازی با کمان در پارالمپیک 2016 ریو پرداخت. در میان سه عملکرد برتر سال 2016 نام زهرا نعمتی نیز قرار دارد.

سایت IPC با اشاره پیروزی 6 بر 4 نعمتی در فینال مقابل «وو چون یان» قهرمان جهان، کسب مدال طلای پارالمپیک و دفاع از عنوان قهرمانی خود در پارالمپیک 2012 لندن از قول این بانوی تیراندازی با کمان نوشته است: «فقط یک احساس وجود داشت که من می‌دانستم قهرمان می‌شوم. به همین دلیل هم آرام بودم. فقط می‌دانستم که می‌توانم این کار را انجام بدهم.»

در ادامه این گزارش آمده است: «نعمتی در پارالمپیک ریو توانست مدال نقره میکس ریکرو را نیز در کنار ابراهیم رنجبر کسب کند و مدال‌های تیراندازی با کمان ایران را به چهار برساند. تماشاگرانی که حضور داشتند، نام او را صدا می‌زدند که نشان دهنده محبوبیت نعمتی بود.

این ورزشکار در این باره عنوان کرد: «انرژی‌ در مردم و تماشاگرانی که آنجا بودند، وجود داشت که می‌خواستند من برنده شوم. همه این انرژی‌ها مرا تحت تاثیر قرار داد و به من کمک کرد.»

«ژو جیا مین» از چین و تیم بانوان بریتانیا دیگر کسانی بودند که در کنار زهرا نعمتی، دو عملکرد برتر دیگر سال 2016 را داشتند.

ارسال نظر: