سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرد سیاست و از قهرمانان ملی انقلاب اسلامی بود

کدخبر: 2082092

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرد سیاست و از قهرمانان ملی انقلاب اسلامی بود

به گزارش « نسیم آنلاین »، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرلشکر محمدحسن فیروزآبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرد سیاست و حکمت و از قهرمانان ملی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه بنده سالها در کنار وی در قرارگاه خاتم‌الانبیا خدمت کردم، ادامه داد: شرح صدر، اراده قوی، اخلاق خوب و صمیمانه و همچنین اشراف برهمه مسائل از ویژگی‌های این مرد بزرگ انقلاب بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بنده در کنار وی خاطرات زیادی دارم، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صبوری و مقاومت وی به خصوص در جلساتی که قرارگاه خاتم با فرماندهان عملیاتی لشکرها انجام می‌دادند، بود. وی ساعت‌ها می‌نشست و صمیمانه و با نرمی حرف‌های همه را می‌شنید و در نهایت تصمیمات بزرگی می‌گرفت.

فیروزآبادی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم وی این بود که همه جا با اعضای قرارگاه خاتم همراهی می‌کرد، گفت: وی در راستای این همراهی حتی گاهی برای رفتن از تهران به اهواز به قم می‌آمد و بعد از پوشیدن لباس و کلاه نظامی با قطار ادامه مسیر را طی می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای دیدار با فرماندهان نظامی، مسیرهای طولانی را طی می‌کرد و همیشه مثل یک رزمنده بسیجی عمل می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول سالهای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس پشتوانه عظیم معنوی و روحی بود تصریح کرد: وی رابط بین رزمندگان و حضرت امام خمینی(ره) بود و به خوبی این نقش را ایفا کرد.

فیروزآبادی با اشاره به نقش خطیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در مجمع بحث‌های پیچیده و سنگینی مطرح می شد که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تصمیم‌گیری‌ها نقش بسیار تعیین کننده و سازنده‌ای داشت و بحث‌های اختلافی را به طرق درست هدایت می‌کرد و گره‌ها را به خوبی می‌گشود.

ارسال نظر: