پیام تسلیت حزب کارگزاران درپی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

کدخبر: 2082243

حزب کارگزاران سازندگی با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: نقش بی‌بدیل وی در تمام شئون سیاسی و اجتماعی از ایشان چهره‌ای ساخته بود که تکرار آن در تاریخ ناممکن است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حزب کارگزاران سازندگی ایران طی پیامی در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

مشروح این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به حق، ضایعه‌ای بزرگ برای مردم ایران زمین و مصیبتی جبران ناپذیر برای خیل عظیم دوستداران و علاقمندان به راه سازندگی و آبادانی و آزادی ایران است.

نقش بی‌بدیل وی در تمام شئون سیاسی و اجتماعی از ایشان چهره‌ای ساخته بود که تکرار آن در تاریخ ناممکن است، انقلابی مصلحی که می‌دانست معنای انقلاب و انقلابی‌گری فقط در نفی گذشته‌ها نیست و با ساختن و آباد کردن و بهتر کردن امور است که میتوان انقلابی‌گری را معنا کرد.

با نگاه به آینده و ایجاد امید است که می‌توان الگویی از یک انقلابی اصیل را به تصویر کشید، با درک واقعیت‌ها و بها دادن به رای و نظر مردم می‌توان بر دلها حاکم شد و با تدبیر و سیاست‌ورزی می‌توان هم انقلابی ماند و هم مصالح و منافع ملی را تحقق بخشید.

شخصیت کم نظیری که در تمام دوران زندگی‌اش هر مسولیت و رسالتی که احساس میکرد با تمام وجود بر آن قایل بود و نقش خود را تمام و کمال ادا میکرد،چه در مقام طلبگی چه در مقام مبارزه چه در مقام مسول اجرایی، چه در مقام مصلح اجتماعی و چه در مقام پدری دلسوز و مهربان برای فرزندان خود مشی و منش ایشان در مقابل بی‌مهری‌ها و ناملایمات مصداق بارز مروت با دوستان بود و مدارا با بدخواهان کینه توز جامعه ایران به هاشمی و نگرش و اندیشه و مشی او امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیاز داشت.

اما با چراغهایی که در این سال‌ها بر افروخت و راهی که در این ایام ساخت مسیری پر رهرو برای جویندگان راه سربلندی و آبادانی ایران هموار نمود مسیری که امیرکبیر ساخت و هاشمی ادامه داد راهش پررهرو، روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد حزب کارگزاران سازندگی استان تهران ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به مردم آزادیخواه ایران و خانواده محترم ایشان از تمام اقشار محترم دعوت می‌نماید تا با حضور پر رنگ در مراسم تشییع جنازه بار دیگر مهر تاییدی بر راه و اندیشه بزرگمرد تاریخ معاصر ایران زده باشند.

حزب کارگزاران سازندگی ایران

ارسال نظر: