بخاطر پرداخت شوه، فساد مالی و سوءاستفاده از قدرت

پلیس رژیم صهیونیستی برای سومین بار از نتانیاهو بازجویی می‌کند

کدخبر: 2082346

پلیس رژیم صهیونیستی برای سومین بار در یک هفته اخیر از "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم بخاطر پرداخت شوه، فساد مالی و سوء استفاده از قدرت بازجویی خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: رسانه‌های اسرائیلی خبر می‌دهند پلیس این رژیم قرار است دوباره از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل بخاطر فساد مالی بازجویی کند.

رادیو ارتش اسرائیل امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد این سومین بازجویی خواهد بود که پلیس طی یک هفته اخیر از نتانیاهو به خاطر دریافت و پرداخت رشوه، فساد مالی و سوء استفاده از قدرت، به عمل می‌آورد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» دادستانی کل رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مجوز بازجویی از سه چهره برجسته اقتصادی دیگر را که با پرونده اول فساد نتانیاهو مرتبط هستند را صادر کرد.

ناشر و صاحب امتیاز روزنامه «یدیعوت آحرونوت» در مرکز دومین بازجویی و تحقیقات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

نتانیاهو در یک فایل صوتی افشا شده، طی تماس با ناشر روزنامه «یدیعوت آحرونوت» به او پیشنهاد داد اگر پوشش بهتری از نخست وزیری ارائه کند، قدرت رقیب دیرینه این روزنامه یعنی «اسرائیل حیوم» را کاهش دهد.

در حالی که «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بخاطر فساد مالی در زندان اسرائیل به سر می‌برد، اکنون و اکنون بعد از انجام دو بازجویی از نتانیاهو، افکار عمومی میان صهیونیست‌ها از احتمال پیش آمدن سرنوشتی مشابه برای او نگران شده‌اند.

ارسال نظر: