واکنش فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات علی دایی

کدخبر: 2082561

فدراسیون فوتبال به اظهارات سرمربی تیم فوتبال نفت تهران واکنش نشان داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات علی دایی در نشست خبری امروز (چهارشنبه) خود اظهار داشت: نظارت بر بخش‌های مختلف در برگزاری مسابقات تنها از طریق سازمان لیگ و ارکان قضایی و براساس ضوابط و مقررات و گزارش ارسالی از سوی ناظر مسابقات انجام می‌شود. با توجه به اینکه دایی در بخش‌هایی از مصاحبه خود عنوان کرده که با وجود پیگیری نتوانسته به مسئولان کمیته انضباطی دسترسی داشته باشد، احتمال دعوت مجدد وی برای رسیدگی کامل به موضوعات مطروحه وجود دارد.

وی افزود: همان‌گونه که در آیین‌نامه رابطه لیگ و باشگاه‌ها تصریح شده، اعتراض باشگاه‌ها به تصمیم‌گیری‌های مختلف در سازمان لیگ و یا ارکان قضایی باید از طریق نامه و به صورت مکتوب ارسال شود و نه از طریق مصاحبه و یا از طریق رئیس فدراسیون، چرا که همه ارکان فدراسیون مطابق ضوابط و آیین‌نامه‌های خود فعالیت می‌کنند. البته تاکنون هیچ اعتراض رسمی از سوی باشگاه نفت تهران و مدیرعامل آن انجام نشده است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون در پایان گفت: در مصاحبه علی دایی مطالبی در خصوص کوتاهی برخی کمیته‌های فدراسیون عنوان شده که در صورت صحت آن، دستور لازم از سوی رئیس فدراسیون برای برخورد لازم با آن کمیته‌ها صادر شده است.

ارسال نظر: