ارزیابی تیم داوری بازی نفت تهران-استقلال

غیاثی: گل استقلال از روی ضربه خطای اشتباه به ثمر رسید

کدخبر: 2082686

رئیس اسبق کمیته داوران عملکرد تیم داوری بازی نفت تهران - استقلال تهران را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت تورج حق‌وردی در بازی استقلال و نفت تهران گفت: تورج حق وردی به کمک محمدرضا منصوری و علی میرزابیگی قضاوت بازی نفت و استقلال تهران را به عهده داشت. بالاخره در نیم فصل دوم لیگ امروز شاهد پیراهن‌های آستین بلند بر تن داوران بودیم. در نیمه اول بازی حادثه شک برانگیز و حرف و حدیث داوری در محوطه جریمه ها بوقوع نپیوست. اما به واسطه اینکه بازی پربرخوردی را دو تیم در زمین پیگیر بودند داور برای کنترل و اداره بازی پنج بار دست به جیب شد و سه بار به بازیکنان نفت (رضا اسدی ،حمید حمدی نژاد و آل کثیر) و دوبار به بازیکنان استقلال (مجید حسینی و امید ابراهیمی ) اخطار داد که بر نحوه بازی بازیکنان دوتیم اثر گذار شد. اخطار دقیقه ٢٢ آل کثیر برای شبیه سازی خطا در محوطه جریمه استقلال برای فریب و وادار کردن داور به گرفتن پنالتی بود که داور به او به درستی اخطار داد. دقیقه ٢٨ شاهد آوانتاژ خوبی از داور پشت محوطه جریمه نفت بودیم اما داور در دقیقه ٣٧ باز هم می‌توانست خطا روی حیدری را آوانتاژ دهد که توجه ای نکرد و خطا گرفت.

وی افزود: اما نیمه دوم بازی مثل نیمه اول شانس باداور یارنبود و تشخیص اشتباه او دردقیقه ٥٨ دراعلام خطا روی کاوه رضایی پشت محوطه جریمه تیم نفت و گلی که توسط امید ابراهیمی آزروی ضربه آزادی که از خطای نبوده روی رضایی بدست آمد تمام کاشته های داوررا درنیمه دوم بر باد داد .

داور در دقیقه٧٠ به حسینی دروازه‌بان استقلال برای وقت تلف کردن اخطار داد که درست بود ، درادامه بازی حادثه مهمی رخ نداد ٥ دقیقه وقت اضافه ای هم که ازسوی داور درپایان این نیمه اعلام شد درست بنظر رسید.

غیاثی تصریح کرد: داور چهارم این بازی ترابیان بود که مثل دیگرداوران چهارم سایر بازی‌ها اقایان علی بای،سعادوفا پیشه،وحید صالحی.جوادرحیم زاده وکوپال ناظمی نه در کلاس دانش افزایی کیش حضور داشته اند ونه درنیمه فصل تست آمادگی جسمانی داده اند شنیده شد مسئول دپارتمان به داوران توصیه کرده است موارد آموزش داده شده در کیش را قبل از بازی برای داوران چهارم توضیح دهند تا انها هم مثل داوران بروز شوند !!

ارسال نظر: