اعتراض رسمى باشگاه ماشین‌سازى تبریز به کمیته داوران:

دو پنالتی ماشین‌سازی از سوی داوران دیده نشدند/ به داورى‌ها رسیدگى کنید

کدخبر: 2082740

باشگاه ماشین‌سازى تبریز طى نامه‌اى‌، اعتراض خود به عملکرد داور دیدار امروز این تیم برابر فولاد خوزستان را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومى باشگاه فرهنگى ورزشى ماشین‌سازى شهردارى تبریز، باشگاه ماشین‌سازى تبریز طى نامه‌اى‌، اعتراض خود به عملکرد داور دیدار امروز این تیم برابر فولاد خوزستان را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

در این نامه با انتقاد از قضاوت مهدى سید على داور دیدار سبزقباها برابر فولاد خوزستان تصریح شده است: متأسفانه اشتباهات مکرر داورى در بازى‌هاى ماشین‌سازى برابر حریفان‌، از ابتداى لیگ تاکنون ادامه داشته و با وجود تأئید این اشتباهات از سوى کارشناسان و درخواست‌هاى مکرر باشگاه از کمیته داوران براى اعمال نظارت بیشتر بر کار داوران‌، با این وجود‌، روند اشتباهات داورى بر علیه ماشین‌سازى همچنان ادامه دارد و این روند تا به حال امتیازات متعددى را از نماینده فوتبال تبریز گرفته است.

در بخش دیگرى از نامه اعتراضى باشگاه ماشین سازى با اشاره به قضاوت داور بازى این هفته برابر فولاد تأکید شده است: در بازى برابر فولاد از هفته شانزدهم نیز روند اشتباهات داورى بر علیه ماشین‌سازى ادامه یافت و داور بازى در دو صحنه کاملا محرز و در دقایق 32 و 88 دو پنالتى مشهود به نفع این تیم را نادیده گرفت تا به راحتى آب خوردن سه امتیاز بازى از دست سبزپوشان بپرد.

باشگاه ماشین‌سازى تبریز در ادامه خاطرنشان کرده است: کمیته محترم داوران نباید اجازه دهد سرنوشت تیم‌ها و نتایج بازى‌ها با اشتباهات تأثیرگذار داورى عوض شود و با اعمال نظارت بیشتر و محرومیت‌هاى قانونى براى داوران خاطى‌، مانع از متضرر شدن تیم‌ها شود.

در پایان این نامه باشگاه ماشین‌سازى از کمیته داوران خواسته است با بررسى فیلم بازى امروز و صحنه پنالتى هاى سوخته این تیم‌، نسبت به اعمال نظارت‌هاى دقیق تر بر عملکرد داوران اقدام عملى صورت دهد.

ارسال نظر: