۵۰ میلیون دلار برای مبارزه بین مگ‌گروگر و فلوید/ مبارزه‌ای دوسر برد برای مرد حاشیه‌ساز!

کدخبر: 2083051

دانا وایت رئیس سازمان UFC از پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری برای برگزاری مسابقه بین کانر و فلوید خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حدود دوماه پیش بود که رقابت‌های 205 UFC (مبارزات داخل قفس) در شهر نیویورک آمریکا برگزار شد که در مهم‌ترین مبارزات آن شب "کانر مک گرگور" ستاره دنیای MMA موفق شد در کمتر از 2 دقیقه "ادی آلوارز" ناک اوت کند و موفق شود به عنوان نخستین ورزشکار حاضر در سازمان UFC در دو وزن مختلف صاحب کمربند قهرمانی شود.

درست از همان شب زمزمه‌های مبارزه کانر با "فلوید می‌ودر" قهرمان نامی دنیای بوکس بر سر زبان‌ها افتاد و شایعات زیادی در فضای مجازی در خصوص برگزاری مسابقه بین این دو مبارز مشهور جهان به راه افتاد.

با گذشت دو ماه از این خبرها و شایعات "دانا وایت" رئیس سازمان UFC از پیشنهاد 50 میلیون دلاری برای مبارزه احتمالی بین این دو مبارز مشهور سخن گفت.

وایت در این خصوص اظهار داشته است که برای این مبارزه 25 میلیون دلار به فلوید و 25 میلیون دلار به کانر پرداخت خواهد کرد و در مورد سهم تبلیغات و بلیت فروشی این رقابت هم مذاکره می‌کنند.

شاید خیلی از دوستداران رشته‌های رزمی از این پیشنهاد به وجد بی‌آیند اما باید بگوییم که این پیشنهاد مالی اصلا فلوید را تحریک نمی‌کند. زیرا این رقم در رشته بوکس که یکی از پردرآمدترین رشته‌های حال حاضر جهان است رقم زیادی نیست اما در سمت دیگر برای کانر که فقط در دنیای MMA مبارزه کرده است می‌تواند وسوسه انگیز باشد.

نکته قابل ذکر این است که مبارزه واقعا از لحاظ کاری و حرفه‌ای هم چیزی برای فلوید ندارد. او اگر پیروز این مبارزه شود نهایتا یک ورزشکار غیر بوکسر یا حداقل یک بوکسر گمنام را برده که چندان اهمیتی ندارد. اما اگر ببازد اوضاع خیلی بدی برایش پیش خواهد آمد و رسما این شکست می‌تواند این بوکسور صاحب نام را وارد حاشیه‌های زیادی کند. بوکسری که تا بحال هیچ باختی در کارنامه‌اش نداشته حالا مغلوب یک بوکسر کم تجربه شده است!

از آن طرف اما برای کانر این معامله دو سر برد است. او حتی اگر ببازد صاحب 25 میلیون دلار شده است که چندین برابر مبلغی است که ممکن بود از مبارزات MMA به دست بیاورد. مهم‌تر اینکه چیزی هم از دست نداده و دوباره به رقابت های UFC و MMA باز می‌گردد. اگر پیروز میدان شود هم که دیگر ناگهان از یک ورزشکار مطرح در حیطه رزمی به یک ورزشکار جهانی تبدیل و پول و شهرت بیشتر از قبل به سویش سرازیر خواهد شد.

اگر از مبلغ پیشنهادی برای این مسابقه هم چشم‌پوشی کنیم سوال دیگری که ایجاد می‌شود این است که این دو مبارز در چه رشته‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، بوکس یا MMA؟

با این حال خیلی بعید است که این پیشنهاد مورد قبول فلوید قرار بگیرد. البته چند ساعت پس از صحبت های دانا وایت خبرهایی از واکنش تمسخر آمیز فلوید به این پیشنهاد به گوش می رسد.

حالا با وجود تمام این تفاسیر، صحبت‌ها و شایعات و حتی عکس‌های فتوشاپی که برای این دو مبارز درست کرده‌اند که در حال مسابقه دادن یا کوری‌خوانی قبل از مسابقه هستند، باید دید که واکنش "کانر مک گرگور" و "فلوید می‌ودر" به صورت رسمی به مبارزه با یکدیگر چیست؟

ارسال نظر: