باید این شکست را بپذیریم و به راه‌مان ادامه بدهیم

زیدان: به رکورد شکست‌ناپذیری بازیکنانم در ۴۰ بازی اخیر، افتخار می‌کنم

کدخبر: 2083113

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: به کاری که تمامی بازیکنانم در ۴۰ بازی اخیر کردند، افتخار می‌کنم. بازیکنان‌مان پس از بازی بابت این نتیجه و اتفاقی که در ۵ دقیقه پایانی رخ داد، ناراحت بودند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال رئال‌ مادرید شب گذشته (یکشنبه) در هفته هجدهم لالیگای اسپانیای در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان با گلی که استوان یووتیچ در دقیقه 2+90 به ثمر رساند با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبانش، سویا شد و نوار شکست‌ناپذیری‌اش در عدد چهلمین بازی قطع شد. با این حال کهکشانی‌ها همچنان صاحب بهترین رکورد شکست‌ناپذیری در تاریخ فوتبال باشگاهی اسپانیا هستند.

زین‌الدین زیدان پس از این بازی گفت: ما تنها به پنج دقیقه بیشتر نیاز داشتیم تا بتوانیم نتیجه را جبران کنیم. به هر حال باید این شکست را قبول کنیم. می‌دانستیم که روزی فرا خواهد رسید که شکست خواهیم خورد. این شکست در پایان فصل ممکن است کار را برای ما سخت کند. جای تأسف دارد که در پنج دقیقه پایانی بازی دو گل دریافت کردیم. در رئال کسی دوست نداشت اینچنین شکست بخوریم، آن هم پس از اینکه 85 دقیقه آنطور فوتبال بازی کردیم، اما به هر حال فوتبال همین است و باید این شکست را بپذیریم و به راه‌مان ادامه بدهیم.

در این دیدار سرخیو راموس، مدافع باتجربه رئالی‌ها که در بازی اخیر دو تیم در جام حذفی گل مهمی به تیم سابق خود زد، در دقیقه 85 با گل به خودی که زد، به نوعی سویا را به بازی بازگرداند. این دومین گل به خودی راموس در 685 بازی است که وی در سطح حرفه‌ای انجام داده است.

زی‌زو در حمایت از کاپیتان تیمش که در بازی رئال‌مادرید و سویا در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا هم مورد بی‌مهری هواداران تیم سابق خود قرار گرفته بود، اظهار داشت: به کاپیتان‌مان خیلی افتخار می‌کنم. او فوق‌العاده بازی کرد. گل به خودی در فوتبال هم ممکن است، رخ دهد. راموس شخصیت بالای خود را نشان داد و حالا همه ما باید به بازی بعدی فکر کنیم. به سویا هم باید بابت این بازی‌شان تبریک بگوییم.

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی با اشاره به قطع رکورد شکست‌ناپذیری تیمش هم گفت: به کاری که تمامی بازیکنانم در 40 بازی اخیر کردند، افتخار می‌کنم. بازیکنان‌مان پس از بازی بابت این نتیجه و اتفاقی که در 5 دقیقه پایانی رخ داد، ناراحت بودند. با این حال من از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. حالا باید استراحت کنیم، به بازی بعدی‌مان فکر کنیم و با انگیزه وافر شروعی دیگر داشته باشیم.

زیدان معتقد است سویا که تنها یک قهرمانی در رقابت‌های لالیگا (46-1945) دارد، می‌تواند این فصل برای کسب مجدد این عنوان رقابت کند. او در این مورد اظهار داشت: سویا همیشه نشان داده که می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد و امروز هم این را نشان داد. به اعتقاد من سویا قطعاً می‌تواند برای کسب جام در لالیگا بجنگد. آنها خیلی خوب بازی کردند و در تمام طول بازی جنگیدند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: