انصارالله یمن:

آل خلیفه، سیاست کشتار و شکنجه ملت بحرین را در پیش گرفته است

کدخبر: 2083125

شورای سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اعدام سه جوان بحرینی، بر حمایت خود از ملت مظلوم بحرین تاکید و اعلام کرد: آل خلیفه، سیاست کشتار و شکنجه ملت بحرین را در پیش گرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از العهد نوشت: شورای سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای جنایت زشت رژیم سرکوبگر بحرین علیه سه جوان بحرینی را محکوم کرد.

در بیانیه شورای عالی سیاسی یمن آمده است: این جنایت زشتی که رژیم بحرین مرتکب شد، صرفا یکی از جنایت‌ها و تجاوزها و ظلم‌ها و خودسری‌های این رژیم است که از چند سال پیش تاکنون به‌طور روزانه و مقابل دیدگان همه مردم جهان علیه ملت بحرین صورت گرفته است.

شورای سیاسی یمن افزود: رژیم ظالم بحرین سیاست کشتار و شکنجه مردم کشورش را در پیش گرفته است و این رژیم از سوی رژیم سعودی و سایر نظام‌های مستکبر که از ابزارهای استبدادی خود در منطقه برای سرکوب ملت‌ها و غارت ثروت‌ها و منابع آن بهره می‌برند، حمایت می‌شود.

شورای سیاسی یمن همچنین بر حمایت خود از ملت مظلوم بحرین و خواست‌های عادلانه و بر حق آن‌‌ها تاکید کرد.

این شورا از همه ملت‌های عربی و اسلامی و سازمان‌های عربی و بین‌المللی مرتبط با حقوق بشر خواست که این جنایات زشت علیه ملت صبور بحرین را محکوم کنند.

رژیم آل خلیفه صبح روز (یکشنبه) حکم اعدام سه جوان بحرینی را اجرا کرد.

اعدام این سه شهروند بحرینی، موج جدیدی از اعتراضات را در بحرین ایجاد کرده است.

علمای بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم و ضمن اعلام سه روز عزای عمومی، خواستار افزایش خشم عمومی شدند.

عفو بین‌الملل نیز اعدام شهروندان بحرینی را محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان در پیامی ضمن محکوم کردن اعدام جوانان بحرینی افزود: این اعدام‌ها فرصت یافتن راه‌حل‌های سیاسی بحران بحرین را از بین می‌برد.

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز ضمن محکوم کردن این اعدام اعلام کرد که اعدام به شدت بحران سیاسی در بحرین می‌افزاید و این کشور را وارد دایره شورش و ناآرامی‌ها می‌کند که مسئولیت کامل پیامدهای آن بر عهده نظام بحرین است.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین نیز در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن شهادت سه جوان بحرینی به دست رژیم آل خلیفه گفت: این جنایت خونین نشان دهنده رفتار رژیم آل خلیفه در تعامل با ملتی است که خواهان کرامت و عدالت و دموکراسی هستند.

شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجباء عراق ضمن محکوم کردن اعدام جوانان بحرینی گفت که اعدام جوانان مجاهد در بحرین، ننگی بر پیشانی کشورهای غربی است که از رژیم وحشی آل خلیفه حمایت می‌کنند.

ارسال نظر: