قناعتی:

استعفای مجسد جامعی به رأی گذاشته می‌شود/ احتمال به تعویق افتادن بررسی استعفا

کدخبر: 2083141

ابوالفضل قناعتی عضو شورا در خصوص اینکه در جلسه فردا بحث استعفای مسجد جامعی مطرح می‌شود یا خیر گفت: فردا روز پرکاری در شورا داریم و هنوز معلوم نیست که استعفای آقای مسجدجامعی جزو دستور جلسات فردا باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در خصوص اینکه اگر موضوع استعفای مسجد جامعی فردا مطرح نشود چه زمان دیگری مطرح خواهذ شد گفت: فردا بحث بودجه با حضور آقای قالیباف در شورا مطرح می‌شود و شورایاری ها هم حضور خواهند داشت به همین دلیل شاید فردا این موضوع مطرح نشود و به جلسه بعد موکول شود.

وی ادامه داد: البته من در صحبتی که با آقای چمران داشتم همه چیز منوط به درخواست آقای مسجد جامعی شد و اگر ایشان عجله داشتند و دوست داشتند که این موضوع در جلسه فردا مطرح شود ما هم خواسته ایشان را اجابت می کنیم و در جلسه فردا مطرح خواهیم کرد.

قناعتی در خصوص اینکه استعفای مسجد جامعی باید به رای گذاشته شود یا اینکه خود هیات رییسه تصمیم گیری خواهد کرد گفت:استعفای آقای مسجد جامعی باید به رای گذاشته شود و اعضا در این خصوص رای بدهند و وظیفه هیات رییسه فقط در این موارد این است که تصمیم گیری کند که چه موقعی این موضوع را مطرح کند.

عضو هیات رییسه شورا در خصوص اینکه آیا با جانشین آقای مسجد جامعی صحبتی داشته است یا خیر گفت:نه هنوز هیچ صحبتی با آقای حبیب زاده نداشتم.

ارسال نظر: