مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان:

همه موسسات تابعه صندوق ذخیره با هیات تحقیق و تفحص همکاری کنند

کدخبر: 2083219

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، همکاری تمام بخش‌های این مؤسسه با هیأت تحقیق و تفحص را امری الزامی و قانونی دانست و گفت: تحقیق و تفحص را یک فرصت می‌‌دانم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی نیکدل مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست مدیران ارشد این مؤسسه با مدیران عامل شرکت‌های تابعه به منظور هماهنگی همه جانبه با تیم تحقیق و تفحص که در سالن همایش‌های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: برخی افراد تحقیق و تفحص را تهدید می‌دانند در حالی‌که معتقدم مدیران قوی می‌توانند این مسئله را به یک فرصت تبدیل کنند.

وی همکاری تمام بخش‌های مؤسسه با هیأت تحقیق و تفحص را امری الزامی و قانونی دانست و گفت: تحقیق و تفحص را یک فرصت می‌دانم زیرا یک هیأت بیرون از سازمان با اختیارات ویژه‌ و نگاه موشکافانه اقدام به پالایش امور مؤسسه می‌کند.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: مشاور اینجانب در امور ارتباطات با نهادها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نیز به عنوان رابط موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و مجلس شورای اسلامی تعیین شده‌اند لذا انتظار می‌رود تمامی مدیران عامل شرکت‌های تابعه مؤسسه همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر لزوم ورود به برنامه‌های بلند مدت و استراتژیک برای مؤسسه و شرکت‌های تابعه گفت: همکاری با هیأت تحقیق و تفحص در صدر برنامه‌های مؤسسه و شرکت‌های تابعه قرار دارد.

ارسال نظر: