ساره جوانمردی یکی از "ورزشکاران تماشایی" تیراندازی معلولان شد

کدخبر: 2083271

ملی‌پوش تیم تیراندازی معلولان کشورمان به عنوان یکی از ۲۳۰ ورزشکار تماشایی معرفی شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، وب‌سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک از روز دوشنبه هفته گذشته اقدام به معرفی ورزشکاران شاخصی از 22 رشته پارالمپیک تابستانی کرده است.

این اقدام با عنوان «ورزشکاران تماشایی» آغاز شده و در طی این مدت 230 ورزشکاری که از سال 2017 تا بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو می‌توانند خبرساز باشند به عموم مردم معرفی می‌شوند.

برخی از این ورزشکاران، جوانانی هستند که تا پارالمپیک 2020 پیشرفت خواهند کرد و استعدادهای آنها شکوفا می‌شود و تعدادی نیز از افرادی هستند که پیش از این مدال‌آور و افتخارآفرین بوده‌اند.

امروز (سه‌شنبه) 17 ژانویه نیز به دو رشته بدمینتون و تیراندازی اختصاص یافت و کمیته بین‌المللی پارالمپیک اقدام به معرفی شاخص‌ترین ورزشکاران این دو رشته کرد که عملکرد آنها می‌تواند تا پارالمپیک 2020 توکیو در صدر اخبار قرار گیرد.

در رشته تیراندازی، علاوه بر ساره جوانمردی از ایران، 10 تیرانداز دیگر از کشورهای انگلستان، اسلواکی، چین، نیوزلند، مجارستان، فنلاند، آمریکا، کره جنوبی، اوکراین و امارات نیز در این لیست معرفی شده‌اند.

در رشته بدمینتون نیز اسامی 6 ورزشکار معرفی شده که عملکرد آنها تا بازی‌های پارالمپیک مورد نظر خواهد بود.

پیش از این نیز زهرا نعمتی در تیروکمان، بهزاد زادعلی‌اصغر در فوتبال پنج نفره، مرتضی مهرزاد در والیبال نشسته و سیامند رحمان در وزنه‌برداری در زمره این ورزشکاران تماشایی معرفی شده‌اند.

اعلام اسامی این ورزشکاران تا 19 ژانویه ادامه دارد.

ارسال نظر: