نقوی حسینی:

گزارش چهارم وزارت خارجه درباره نحوه اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی ارسال شد

کدخبر: 2083341

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: گزارش چهارم وزارت خارجه درباره نحوه اجرای برجام صبح امروز به این کمیسیون واصل شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خانه ملت ، از ارسال گزارش چهارم وزارت امور خارجه از نحوه اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: بر اساس تبصره یک قانون اقدامات متقابل و متناسب جمهوری اسلامی در اجرای برجام، گزارش سه ماهه دوم وزارت خارجه صبح امروز سه شنبه به این کمیسیون ارسال شد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، بعد از پایان زمان سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه، این گزارش در کمیسیون امنیت مورد بررسی قرار می گیرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم در جریان بررسی گزارش چهارم از نحوه اجرای برجام، از مسئولان وزارت خارجه برای ارائه توضیحات و بررسی مفاد این گزارش دعوت می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: در تهیه گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت درباره اجرای برجام، معمولا بازدید از سایت های هسته ای اگر تغییر محسوسی صورت گرفته باشد، در دستور کار قرار میگیرد، البته بازدید از فردو انجام شده و بازدید از بقیه سایت های هسته ای در دستور کار است./

ارسال نظر: