فکر نمی‌کنم مربیان ندانند که برای جذب بازیکن باید چه کار کنند

استکی: به جایگاه پایین سایپا در جدول نگاه نمی‌کنیم/ لیست خروجی نداریم

کدخبر: 2083347

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به مذاکره سرمربی استقلال با دو بازیکن ذوب‌آهن گفت: فکر نمی‌کنم مربیان در سطحی باشند که ندانند برای جذب بازیکن چه کار باید بکنند.

به گزارش « نسیم آنلاین » تسنیم نوشت: حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی‌ها فکر می‌کنند چون سایپا در پایین جدول قرار دارد، تیم ضعیفی است، اما آنها مقابل پرسپولیس نشان دادند که دارای تیمی قوی هستند. با شناختی که از حسین فرکی داریم می‌دانیم که فردا مقابل ما هم قدرتمند ظاهر خواهند شد.

وی افزود: به جایگاه پایین سایپا در جدول نگاه نمی‌کنیم و آرزو می‌کنیم که تیم حسین فرکی به بالای جدول بیاید، چرا که جایگاهش اینجا نیست. برای بازی فردا محمدرضا عباسی و علی حمام مصدوم هستند و محرومی هم نداریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد نقل‌وانتقالات تیمش عنوان کرد: ما لیست خروجی نداریم، اما یک بازیکن لبنانی به خدمت گرفته‌ایم. این بازیکن از روز گذشته به تمرینات ما اضافه شده و پستش هافبک - مهاجم است. این بازیکن چپ‌پای خوبی است و امیدوارم به ما کمک کند.

استکی در واکنش به اینکه سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای عنوان کرده که منصوریان با دو بازیکن ذوب‌آهن مذاکرات غیرقانونی داشته است ، گفت: من مصاحبه آذری را دیدم، اما اطلاعی از اتفاقات اخیر ندارم. ما در سال 2017 هستیم و فکر نمی‌کنم این حرکات را بکنند یا مربیان در سطحی باشند که ندانند برای جذب بازیکن چه کار باید بکنند. حتماً خودشان می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند.

ارسال نظر: