چمران خبر داد:

بررسی استعفای مسجدجامعی در جلسه غیرعلنی یکشنبه آینده شورای شهر/ عدم طرح استعفا در جلسه دیروز عمدی نبود

کدخبر: 2083464

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی استعفای احمد مسجد جامعی در جلسه غیر علنی یکشنبه هفته آتی شورای شهر خبر داد و گفت: طرح نشدن استعفا در جلسه دیروز عمدی نبود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی چمران در گفت و گو با میزان با اشاره به استعفای احمد مسجد جامعی گفت: متن استعفای احمد مسجد جامعی روز دوشنبه هفته جاری به دست من رسید و این در حالی بود که برای تعیین دستور جلسات شورا از یک هفته قبل برنامه ریزی می شود.

وی افزود: بر این اساس دستور جلسات مهم در اولویت قرار گرفته و روز گذشته نیز شاهد بودیم که حتی اعضا نتوانستند برخی از این دستور جلسات را مورد بررسی قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی نشدن مباحث مربوط به سامانه تنقیح قوانین در شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: در جلسه روز گذشته قرار بود پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران توضیحاتی را در رابطه با سامانه تنقیح ارائه دهد اما برای این توضیحات نیز وقت نداشتیم.

چمران با بیان اینکه توضیحات شهردار تهران زمان ارائه بودجه سال 96 شهرداری طولانی تر است فرصت تعیین شده برای او بود گفت: در دستور جلسه روز گذشته ارائه بودجه از سوی محمد باقر قالیباف به اعضای شورای شهر نیز در نظر گرفته شده بود اما صحبتهای وی کمی طولانی تر از حد معمول شد و شاهد بودیم که جلسه تا ساعت 12 طول کشید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه درخواست استعفا و طرح آن در صحن علنی شورای شهر از سوی احمد مسجد جامعی اظهار کرد: با توجه به درخواست احمد مسجد جامعی برای بررسی استعفای وی روز گذشته من از اعضای شورا درخواست کردم که 15 دقیقه به وقت عادی جلسات افزوده تا این استعفا بررسی شود اما مسجد جامعی با این موضوع موافقت نکرد.

وی تاکید کرد: شخص استعفا دهنده خود رضایت نداشت که در اواخر جلسه به موضوع استعفایش رسیدگی شود و اعتقاد داشت که باید این بحث در آرامش و در زمانی مناسب مورد بررسی قرار گیرد.

چمران از طرح استعفای احمد مسجد جامعی در جلسه روز یکشنبه هفته آتی شورای شهر تهران خبر داد و اذعان کرد: در جلسه غیر علنی روز یکشنبه هفته آینده بحث استعفای احمد مسجد جامعی جهت حضور وی در کتابخانه ملی به عنوان رئیس این کتابخانه در شورای شهر تهران به رای گذاشته خواهد شد.

چمران با بیان اینکه دوستی من با احمد مسجد جامعی به دوران جوانی من باز می گردد تصریح کرد: مسجد جامعی دوست صمیمی من بوده و قطعا مطرح نشدن استعفای او در جلسه روز سه شنبه عمدی نبوده است.

وی تاکید کرد: قطعا به پاس 10 حضور موثر احمد مسجد جامعی در شورای شهر تهران تقدیر ویژه ای از وی خواهد شد.

ارسال نظر: