در واکنش به شهادت ۳ جوان بحرینی صورت گرفت

دعوت جنبش عدالتخواه دانشجویی از دانشجویان برای حضور در تجمع مقابل دفتر سازمان ملل

کدخبر: 2083503

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: این اتحادیه در اعتراض از تمام دانشجویان می‌خواهد ساعت ۱۵ امروز برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم بحرین و نیجریه در تجمع مسالمت آمیز مقابل دفتر سازمان ملل در تهران حضور به هم رسانند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امین سردارآبادی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با فارس ، با اشاره به شهادت سه جوان بحرینی و اتفاقات نیجریه گفت: امروز ما شرمنده هستیم که وزارت خارجه نماینده سیاست خارجه جمهوری اسلامی اقدام قاطعی پیرامون کشته شدن سه جوان بحرینی و پیرامون رهایی خمینی نیجریه انجام نداده است.

وی گفت: متاسفانه دولت نتوانسته است به اصول حمایت از مستضعفان جامعه عمل بپوشاند در صورتی که یکی از آرمان‌های انقلاب و نگاه‌های حضرت امام(ره) در پیام پذیرش قطع نامه 598 (جام زهر) حمایت از مبارزان و مستضعفان عالم را یکی از اصول سیاست خارجه می‌داند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز دراین بازی‌های سیاسی دیگر حرفی از جهان اسلام و آرمان فلسطین به میان نمی‌آید. حتی عده‌ای در تلاش برای تئوریزه کردن این مسئله هستند که در مقابل استکبار نمی‌توان ایستاد و راه برجام را برای ملت‌های دیگر نسخه می‌کنند.

وی افزود: مستضعفان جهان به امید و پشتوانه ملت ایران با استکبار جهانی در افتاده‌اند ولی ما شرمنده‌ایم که به عنوان ام القرای جهان اسلام دم از تنش‌زدایی با استکبار می‌زنیم.

سردارآبادی اظهار داشت: جنبش عدالتخواه دانشجویی در اعتراض به سکوت مجامع حقوق بشری و سازمان ملل با توجه به تقارن این دو اتفاق از تمام دانشجویان و فعالین مردمی امروز (چهارشنبه 29 دی 95) ساعت 15 برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم بحرین و مردم فراموش شده حرکت اسلامی نیجریه در تجمع مسالمت آمیز مقابل دفتر سازمان ملل در تهران حضور به هم رسانند.

ارسال نظر: