در پی انتصاب رئیس جدید هیئت موسس دانشگاه آزاد صورت گرفت

تقدیر رئیس دانشگاه آزاد از تدبیر رهبر انقلاب/ "انتخاب دکتر ولایتی مایه دلگرمی دانشگاهیان شده است"

کدخبر: 2083864

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک به دکتر ولایتی گفت: من و تمام اعضای هیات امنا و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی همکاری لازم با ایشان را بمنظور تحقق اهداف دانشگاه در جهت توسعه پژوهشی و علمی کشور بعمل خواهیم آورد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این جلسه با قرائت بیتی از شعر حافظ" در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود"، گفت: متاسفانه ماه دی، ماه درد، اندوه، غم و اتش برای ملت بود. وقایع بسیار غم انگیزی در این ماه اتفاق افتاد که یکی از آنها از دست دادن یار امام و رهبری بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مثابه قهرمان ملی در تاریخ معاصر ثبت خواهد شد، گفت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی پدر معنوی خود را از دست دادیم پدری که بیش از 35 سال نگران نهالی بود که به پیشنهاد شخص ایشان تاسیس شد.

دکتر میرزاده افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از تاسیس این دانشگاه تا به امروز که این نهال تبدیل به شجره طیبه ای شده همواره نگران این دانشگاه بودند و بیش از نیمی از وقت خود را به دانشگاه آزاد اسلامی تخصیص می دادند که با فوت ایشان ضربه سنگین ملی به تمام کشور وارد شد.

آتش نشانان و امدادگران ما با غیرت خود دنیا را تکان دادند

وی به فاجعه آتش سوزی ساختمان پلاسکو اشاره کرد و گفت: با اتفاقی که در ساختمان پلاسکو افتاد غم و اندوه ما تشدید و مضاعف شد. آتش نشانان و امدادگران ما با غیرت خود دنیا را تکان دادند و بار دیگر دل شهر را سوزاندند به طوریکه بسیاری از کشورها نیز به خاطر غیرت آنان مراسم تقدیر و تجلیل برگزار کردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این غیرتمندی نشان داد که علیرغم بداخلاقی های رایج و برخوردهای غیر اخلاقی و انسانی هنوز انسان های با شرافت و ایثارگری هستند که جان خود را برای خدمت به مردم عرضه کنند. امیدوارم خداوند منان لباس عافیت بر تن مجروحین و علو درجات را به شهدای این فاجعه عطا فرماید.

دکتر ولایتی از دانشمندان برجسته کشور و از جنس دانشگاهیان است

دکتر میرزاده با اشاره به انتصاب دکتر ولایتی بعنوان رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری با تدبیر خود بدلیل اینکه امور این دانشگاه که به تدبیر ایشان نقش موثری در آموزش عالی کشور دارد دچار وقفه نشود دکتر ولایتی را به عنوان رییس هیات موسس این دانشگاه منصوب کردند.

وی افزود: دکتر ولایتی شخصی دانشمند و از جنس دانشگاهیان است که از ابتدا و در مقاطع مختلف در دولت، مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیات موسس دانشگاه همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده که انتخاب ایشان که خود از دانشمندان برجسته کشور هستند از بین اعضای هیات موسس مایه دلگرمی ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

دکتر میرزاده در پایان ضمن تبریک به دکتر ولایتی گفت: من و تمام اعضای هیات امنا و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی همکاری لازم با ایشان را بمنظور تحقق اهداف دانشگاه در جهت توسعه پژوهشی و علمی کشور بعمل خواهیم آورد.

ارسال نظر: