کارشناس ارشد صنعت بیمه در گفتگو با «نسیم آنلاین»: صنعت بیمه در دوره همتی به سمت نوآوری نمیرود!

کارشناسان جرات ندارند از همتی در بیمه مرکزی انتقاد کنند!

کدخبر: 2084159

کارشناس صنعت گفت که بیمه مرکزی برای انتصاب مدیران نوآور فعالیت خاصی صورت نداده، بنابراین صنعت بیمه با مدل ۱۴ سال قبل اداره می شود اما فاقد نوآوری است.

یک کارشناس صنعت بیمه اقدامات نوآورانه بیمه مرکزی را ضعیف دانست و گفت: نوع انتصابات در این سازمان نشان میدهد رئیس کل بیمه مرکزی به اداره سنتی این نهاد پایبند بوده و در دوره "همتی" صنعت بیمه به سمت نوآوری نخواهد رفت.

"ابوطالب قره چماقلو" در گفتگو با « نسیم آنلاین» با بیان اینکه مدل اداره "همتی" در بیمه مرکزی نوآورانه نیست و فقط به دنبال حفظ وضع موجود است، اذعان داشت: در صورت انتقاد از سیاست های بیمه مرکزی، با شیوه تقابل از ناحیه بیمه مرکزی پاسخ داده می شود و افزود که برخورد با این روش برای سازمانی که نیازمند رشد و تعالی است منطقی نیست.

این کارشناس صنعت بیمه، تایید صلاحیت در بیمه مرکزی را منوط به تعامل با این نهاد ناظر دانست و اذعان داشت صحبت افراد در جایگاه منتقد از سیاستهای بیمه مرکزی، فرد منتقد دیگر به سادگی تایید صلاحیت نمی شود.

وی گفت که بیمه مرکزی برای انتصاب مدیران نوآور فعالیت خاصی صورت نداده، بنابراین صنعت بیمه با مدل 14 سال قبل اداره می شود اما فاقد نوآوری است.

قره چماقلو، تصریح کرد که بیمه مرکزی در تایید صلاحیت برخی مدیران ورود می کند که نباید ورود کند و افزود که ورود به صلاحیت نمایندگان از ناحیه بیمه مرکزی در واقع، بستن دست شرکت های بیمه ای است.

این فعال صنعت بیمه، افزود: بیمه مرکزی راهی جز شنیدن صدای منتقدان ندارد و طرد کردن منتقدان کمکی به رشد بیمه مرکزی و صنعت بیمه نمی کند. کارشناس صنعت بیمه گفت که بیمه مرکزی با نشنیدن نقدهای سازنده منتقدان، در هاله موجود خواهد ماند.

وی مدعی شد که کاشناسان صنعت بیمه جرات ندارند از سیاست های بیمه مرکزی انتقاد کنند چون نیازمند تایید صلاحیت از ناحیه این نهاد ناظر بوده و انتقاد آنها منجر به حذف ازصنعت بیمه می شود.

قره چماقلو، فضای موجود در بیمه مرکزی را بسته خواند که با منتقدان خود هم نامناسب برخوردمی کند و تاکید کردکه یک سازمان حرفه ای، از نقدهای منتقدان و کارشناسان استفاده بهینه می کند،حال آنکه بیمه مرکزی منتقدان خود را طرد می کند.

ارسال نظر: