مجتمع شهید آوینی با همکاری دانشگاه صدا و سیما و مدرسه آینه برگزار می‌کند

چگونه فیلم‌ها را کالبدشکافی کنیم؟/ آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی

کدخبر: 2084286

در انتهای دوره «کالبدشکافی فیلم»، «مدرک معتبر» دانشگاه صداوسیما به برگزیدگان دوره تعلق می‌گیرد و همچنین از افراد برترِ آن در تابستان سال ۹۶ به عنوان «پژوهشگر سینما» در پروژه‌های پژوهشی معتبرِ مرتبط در بسترهای مختلف علمی استفاده می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دوره آموزشیِ روش تحلیل فیلم با عنوان «کالبدشکافی فیلم» توسط «مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی» و با همکاری «دانشگاه صداوسیما» و «مدرسه هنر و رسانه آینه» برگزار می شود. در این دوره هنرجویان در قالب دو ترم و مجموعا 60 ساعت آموزشی، به صورت حرفه ای با مهارت عملی تحلیل فیلم آشنا می شوند.

در این دوره که ترم اول آن از 14 بهمن تا 19 اسفند 95، هر هفته پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 16 در مجتمع شهید آوینی (Avini.irib.ir) برگزار می شود، با حضور «آرین طاهری» مستندساز، پژوهشگر و از مولفان توانمند سینما و مستند به عنوان مدرسِ اصلی و همچنین با حضور تعدادی از فیلمسازان و اساتید مجرب دانشگاه در قالبِ جلسات کارگاهی، مباحثِ مرتبط با تحلیل فیلم در سه ُبعد تکنولوژیک، بیانی و نهادی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در انتهای این دوره، «مدرک معتبر» دانشگاه صداوسیما به برگزیدگان دوره تعلق می گیرد و همچنین از افراد برترِ آن در تابستان سال 96 به عنوان «پژوهشگر سینما» در پروژه های پژوهشی معتبرِ مرتبط در بسترهای مختلف علمی استفاده می شود.

متقاضیان شرکت در این دوره بایست نهایتا تا 10 بهمن ماه از طریق سایت مدرسه هنر و رسانه آینه به نشانی Ayenehschool.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. همچنین با توجه به محدود بودن ظرفیت، متقاضیان بایست «رزومه» خود را شامل اطلاعات شخصی، تحصیلات و فعالیتهای مرتبط تولیدی و پژوهشی به ثبتِ نام خود ضمیمه نمایند. هزینه ثبت نام در دوره 250,000 تومان است که دانشجویان و طلاب با وارد کردن شماره شناسه محل تحصیل خود در صفحه ثبت نام، می توانند از تخفیف ویژه 50,000 تومانی برای شرکت در دوره استفاده نمایند. همچنین متقاضیان می توانند سوالات خود پیرامون این دوره را از طریق نشانیِ تلگرامیِ @Ayenehschool_admin پیگیری نمایند.

ترم اول این دوره در مجتمع آموزشی پژوهشی آوینی، جنب مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار می شود و برگزیدگان ترم اول می توانند در ترم دوم آن و همچنین فعالیتهای علمی پژوهشی پیشِ رو شرکت نمایند. زمان بندی و عناوین آموزشی این دوره در ادامه آورده شده است.

ارسال نظر: