در صحن علنی شورا انجام شد

رونمایی از سامانه جامع مصوبات شورای شهر تهران

کدخبر: 2084329

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران افزود: با این سامانه اعضای شوری شهر و مردم می‌توانند به مصوبات شورای اسلامی شهر تهران دسترسی داشته باشند و با جستجوی سریع در چند ثانیه به مصوبات مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز سروری در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن رونمایی از سامانه جامع مصوبات شورای شهر تهران اظهار داشت: ایجاد این سامانه یکی از آرزوهای شورای شهر تهران بوده است و این اتفاق امروز افتاده است.

وی افزود: با این سامانه اعضای شوری شهر و مردم می‌توانند به مصوبات شورای اسلامی شهر تهران دسترسی داشته باشند و با جستجوی سریع در چند ثانیه به مصوبات مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

سروری یادآور شد: تمام مصوبات دیوان عدالت اداری در این سامانه نصب خواهد شد و می‌توانیم به آنها دسترسی سریعی داشته باشیم.

وی یادآور شد: ما باید از قوانین فرادست درباره مصوبات مجلس و دولت نیز در این سامانه وارد کنیم.

سروری یادآور شد: این سامانه توانسته است تمام نیازهای مورد نیاز را برآورده کند و حتی شوراهای سراسر کشور نیز می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: حدود سه سال است که کارشناسان برای این سامانه کار می‌کنند و جا دارد از اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی در این خصوص تقدیر کنیم.

در ادامه شفیع یکی از کارشناسان کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: 4 هزار مصوبه در این سامانه با استفاده از نسخه Word برای جستجو کردن وجود دارد و این سامانه در دو فضای اینترنتی و اینترانتی داخلی تهیه شده است.

وی در مورد مصوبات تکراری که بعدا اعلام می‌شود در شورا وجود دارد گفت: در این خصوص نیز اقداماتی صورت گرفته است و در سامانه لحاظ شده است که مصوبه تکراری وجود نداشته باشد.

این کارشناس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: 4 هزار مصوبه‌ای که تاکنون وارد سامانه شده است از دوره اول تا آخر دی ماه امسال بوده است.

ارسال نظر: