سلیمی:

نمایندگان در چارچوب قانون اساسی درباره فریدون به روحانی تذکر دادند/ نوبخت در اظهارنظرهایش دقت کند

کدخبر: 2084431

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: نمایندگان مجلس در چارچوب قانون اساسی و بعد نظارتی درباره برادر رئیس‌جمهور به آقای روحانی تذکر داده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به اظهارات امروز (سه‌شنبه 5 دی) محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت مبنی بر اینکه نیازی نیست نماینده‌ای زحمت نامه نوشتن درباره حسین فریدون را بکشد، گفت: نمایندگان در چارچوب قانون اساسی و بعد نظارتی مجلس درباره برادر رئیس‌جمهور به آقای روحانی تذکر داده‌اند.

وی با بیان اینکه متذکر شدن تخلفات برادر رئیس‌جمهور به آقای روحانی در راستای ایفای وظایف نمایندگی است، ادامه داد: قوه مجریه همان‌گونه که از نامش پیداست کار اجرایی در کشور را بر عهده دارد و مجلس نیز براساس قانون اساسی بعد نظارتی را بر عهده دارد.

نماینده مردم محلات در مجلس با تاکید بر اینکه سخنگوی دولت و مسئولان دیگر همواره باید دقت نظر لازم را داشته باشند، اظهار کرد: دولتمردان باید این نکته را دریابند که هیچ‌گاه مجری و ناظر قابل تغییر نیست.

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست‌خبری امروز خود با اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال که اخیرا سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با روشن بودن ارتباط آقای حسین فریدون با یکی از بدهکاران کلان بانکی و اینکه تعدادی از نمایندگان پرده از روابط برادر رئیس‌جمهور با بدهکاران کلان بانکی برداشته‌اند. موضع دولت در برابر این اتهامات چیست؟ گفته که "قوه قضائیه قوه مستقلی است و انگیزه کافی برای برخورد با کسانی که جرم یا فساد کردند را دارد و نیازی به زحمت فرد یا نماینده‌ای نیست که نامه بنویسد و درخواست کند."

ارسال نظر: