بدهی استقلال به بازیکن خارجی‌اش پرداخته شده است

تاج: تداخل پرداخت بدهی استقلال با تعطیلات سال جدید میلادی باعث این مشکل شد

کدخبر: 2084526

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل تداخل زمان پرداخت بدهی تیم استقلال به بازیکن خارجی در روزهای پایانی سال میلادی، این اتفاق برای باشگاه استقلال رخ داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تسلیت به خاطر شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو گفت: بدهی باشگاه استقلال به بازیکن خارجی خود پرداخته شده است و علت اینکه این برنامه برای استقلال رخ داد این بود که باشگاه استقلال در روزهای پایان سال میلادی پرداخته شده است و به دلیل تداخل پرداخت بدهی با تعطیلات سال میلادی، این اتفاق رخ داد.

وی گفت: کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال به طور جدی پیگیری حل و فصل مشکلات باشگاه استقلال است.

تاج در ادامه گفت: بحث تیم های ملی بسیار مهم بوده و مجموعه فدراسیون فوتبال تلاش می کند تا بهترین شرایط را برای تیم های مختلف ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فراهم کند.

وی ادامه داد: تلاشهای شبانه روزی مسئولین فدراسیون در کنار سرپرستان و مدیران تیم های ملی قابل تقدیر بوده و امیدوارم بیش ازپیش شاهد فعالیتهای مستمر و موفقیت این عزیزان هستیم.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه بحث رسانه و امور فرهنگی در کنار دیگر بخش های فدراسیون بسیار حائز اهمیت است، گفت: بحث فرهنگی و اجرای برنامه های مختلف در این زمینه برای ما بسیار مهم بوده و در بخش اطلاع رسانی نیز روابط عمومی فدراسیون باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا پاسخگوی اصحاب رسانه و افکار عمومی باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش بانوان و اقایان گفت: بدون شک این عزیزان تلاشهای مستمر و بی شماری به خاطر مسئولیت مهمی که بر دوش دارند، به کار می گیرند که در این نشست از زحمات و پشتکارشان تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظر: