امیرعبداللهیان با مقامات ارشد جهاد اسلامی و حماس درباره تحولات فلسطین گفتگو کرد

کدخبر: 2084538

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) دیدار و با آنان در باره آخرین تحولات فلسطین گفتگو کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین که در بیروت بسر می برد، روز سه‌شنبه به طور جداگانه با «رمضان عبدالله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و «اسامه حمدان» عضو دفتر سیاسی حماس و مسئول روابط خارجی این جنبش دیدار کرد.

«محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران و «محمد صادق فضلی» کاردار سفارت ایران در لبنان و هیات همراه امیرعبداللهیان در این دیدارها حضور داشتند.

براساس این گزارش امیرعبداللهیان و هیأت همراه وی همچنین عصر سه شنبه با حضور در روضه الشهیدین در ضاحیه جنوبی بیروت با قرائت فاتحه به مقام والای شهدای مقاومت اسلامی لبنان به ویژه فرمانده مجاهد «سید مصطفی بدرالدین» معروف به «ذوالفقار»، فرمانده بزرگ «عماد مغنیه» (حاج رضوان)، « جهاد مغنیه» فرزند وی و «سید هادی نصرالله» فرزند«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله ادای احترام کردند.

امیرعبداللهیان دیروز دوشنبه در راس هیاتی برای رایزنی و تبادل نظر با مقامات لبنانی وارد بیروت شد و با «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان، «جبران باسیل» وزیر امور خارجه، «علی قانصو» وزیر مشاور در امور پارلمان و رئیس حزب سوری قومی اجتماعی لبنان و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله به طور جداگانه دیدار وگفت وگو کرد.

ارسال نظر: